Kısa bir zaman önce r10'da tasarım çalmanın, çalınan tasarımın üstüne yatmanın, hatta ve hatta çalıntı tasarımla ticaret yapmanın suç olmadığını ve doğal olarak da bir yaptırımının olmadığını öğrendim. Boşuna tartışmayın isterseniz...