Tema hirsizi dualbilisim.com
32
●2.023
- 27-10-2009, 18:14:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ah birde çalmayı başarabilseler. Boş verin takmayın kafanıza...
- 27-10-2009, 18:37:26Üyeliği durdurulduEser, Kardeşim Ne diyeyim Bilemiyorum Böylelerinin Eline Pc Veriyolarya ona yanıyorum.. ßunların işleri aslında host satmak degıl senınle benımle kafa yapıp dalga geçmek ..belki 1-2 çömez düşerse onlarada host-reseller vs satıp onları magdur etmek..Tekrardan Geçmiş Olsun
- 27-10-2009, 18:55:11Eposta Aktivasyonu GerekmekteAdamlar yazilari bile kopyalayacak kadar acizler.
http://www.esrsys.com/sozlesmeler.php
http://www.dualbilisim.com/iade.php - 27-10-2009, 18:57:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu ve bunun gibiler yüzünden Türkiye'de hiç kimseden sunucu hizmeti almama kararı aldım. Forumu aratırsanız yakın zamanda reseller aradığımı görürsünüz. Sırf konumda yazılanları okumadan teklif gönderenler yüzünden o konuyu kapattım. Windows reseller aranıyor başlığına özelden aradığınız özellikler bizde mevcut diyerek linux paketleri atan adamın sunacağı hizmet ne kadar olur ki diye düşünerek konu ile birlikte kafamdaki Türk firmalarla iş yapma fikrinede noktayı koymuş oldum.
Bu tarz gerizekalıların yöneteceği bir vps olacağına gider yurtdışından kendime bir vps alır kendim yönetirim saatlerce, günlerce ticketa çözüm beklemem. Sunucuda problem çıkarsa da "kusura bakma hocam kaynanam öldü, arabam yandı, elime diken battı, kız arkadaşımdan ayrıldım, yan yattı çamura battı" gibi cevaplar almam.
Teması çalınan arkadaşın adına üzüldüm. Bu mesajı yazarak aranızdaki bu parazitlerin tema çalmakla sadece iki satır kod bloğu çalmadığını sizden alıp götürdüklerinin daha fazla olduğunu bilmenizi istedim. - 27-10-2009, 18:59:42Nasıl bir hizmet anlayışıdır bu nasıl bir terbiyesizlik anlamış değilim,ACİZLİK DİZ BOYU burdan alınan hizmet ne kadar sağlıklı olacak ,nasıl güvenecekler YAZIK Kİ NE YAZIK
- 27-10-2009, 19:18:39Üyeliği durdurulduAynen Katılıyorum SizeMacrohosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle