EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Su an cok sinirli oldugum icin daha sonra yorum yapacagim. Fazla sözede gerek yok zaten durum ortada.

www.esrsys.com

www.dualbilisim.com


temanın patenti varmı??


sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
sen ufacık bi şablon çalınmaya karşı kodlarını tutamıyorsan senin kabahatin