Konunda %100 haklısın ama bu mesajında edepsizlik yapmışsın. Forum burası, konuları tartışmak için var.
Her üye sizi destekleyecek diye bir durum yok ki, adam farklı bir görüşte ortaya koyabilir bu hırsız olmasını gerektirmez.
Katılıyorum
Birinin Teması Çalınmış Mağdur Arkadaşda Betimleme Yapmış Buraya Kadar Tamamda
Namustur Edepsitir hırsızlıktır bird üzerine - repler + ban durumuna gelince
konuyla alakası olmayan arkadaşların bu kadar tavır vermesi enteresan
bu konunun arkasında bir artniyet aramak lazım
yada arkadaşın dediği gibi eser beyin konularına sadece olumlu yorum yapıp övmek mi lazım
yada olumsuz yourum yapıp bi dünya argo - rep vede ban'a mı mağruz kalmak lazım
yakışıksız bir durum olmuş