EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Dualbilisim ile bir alakanizmi var yoksa sizde hirsizmisiniz?
Konunda %100 haklısın ama bu mesajında edepsizlik yapmışsın. Forum burası, konuları tartışmak için var.

Her üye sizi destekleyecek diye bir durum yok ki, adam farklı bir görüşte ortaya koyabilir bu hırsız olmasını gerektirmez.