Yusuf bey'den daha önce co-location hizmeti almıştım. 1 ay kadar. Plesk lisansını ücretsiz karşılayacağını söylemişti. 1 ay boyunca lisans vermedi, onca ticket'lara yazılara rağmen.
makinayı 3/ 4 günde başka DC ye gönderebildim.
hexca.com desteksizlik rezaleti
43
●2.475
- 15-05-2009, 00:09:46
- 15-05-2009, 00:13:41Zamanında bende çok çektim... 10 ay boyunca kullandığım ve limitini bir türlü dolduramadığım VPS arada tatsızlıklar cıkınca son ayında limiti 2 katına kadar doldurdu (sözde) ücretini ödediğim halde telefonlara cıkmadılar, Yedeklerimi vermediler en sonunda Vps'i bir kaç saatliğine kullanıma açtılarda apar topar yedeklerimi alabildim.
Geçmiş olsun - 15-05-2009, 00:15:55Üyeliği durdurulduklasik zaten ya burda alıyorlar silver yada gold üyelik 4-5de arkadaş bir destek veriyorlar herkez ondan alıyor aynı şekilde rakip firmalarıda kötülüyorlar ekmeğiyle oynuyorlar.Birbirlerine rap veriyorlar herkez sanıyorki o iyi bi firma arkadaşım firma damın burda ne işi var ya bak Turkticaret.net,Natro.com,Sadecehosting vs. uğraşmazlar bile
- 15-05-2009, 00:41:50İlk mesajımda ki şikayeti hiç bir yerde belirtmedim ama bu konuyu görünce yazmak istedimKadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve yalnız olmadığımda diğer mesajlardan anlaşılıyor.. - 15-05-2009, 02:27:38Üyeliği durduruldubence tam tersi durum söz konusu, gece/gündüz/hafta sonu/bayram demeden çalışıp kazandığı para 10-15 lira olunca insanlar işten soğuyor bence. İşi ilk hevesle yapanlar öncelikle paraya bakmıyorlar, 3-5 ay sonra heves azalınca bu kadar çalışıp bir de para kazanamıyorsa iyice işte soğuyor, sonra forumlarda şikayetler başlıyor böyle.fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2009, 14:59:03Bu durumda kullanicilarmi magdur birakilmali. boyle bir piyasaya girmeden once analiz edersin. gelirin giderin ne olur ne kadar calisirsin ne tur problemler cikar vesaire.cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanici acisindan tabiki dogru firmayi bulabilmekte cok zor. bende kendileri ile vps almak icin iletisime gecmistim forumda bahsedilen firma hakkinda okudugum onlarca ovgu mesajindan sonra. ancak yetkili arkadas bir musteri ile nasil konusacagi konusunda henuz tecrubesidi saniyorum vps almadan gonderdigim lisans ucretini kendilerine bagislayarak amator bir firma ile calismaktan kurtulmustum.
umit ediyorum sikayet edenlerin sayisi ilerleyen gunlerde dahada artis gostermez. - 15-05-2009, 18:32:30Üyeliği durdurulduBu dediklerini XXX holding herhangi bir sektörde iş yapmayı düşünürken yapar da sen bu forumda doğmuş, büyümüş hosting firmalarının bunu yapabileceğini mi sanıyorsun?sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumdaki hosting firmaları;
ilk önce hosting alır bu işlere girişir, 3 ay sonra bayilik alır, 6. ayda vps alır, 1 senenin sonunda sunucu kiralar bir bakarsın, firma hosting, reseller, vps, dedicated ne bulursa satmaya başlar, bu forumda da arkasına rüzgarı alırsa bir bakarsın çok popüler olur, adı sanı duyulup biraz fazla iş yapmaya başladığında sıkıntılar da beraberinde gelir. Ne teknik yönden ne mali yönden işlere yetişemeyeceğini anladığında ya müşterileri satar kurtulur yada bir anda ortadan kaybolur.
Forumun genelini araştır, 2 senedir bu işi yapıp da bu forumda yazan kaç firma bulacaksın, bence 5'i geçmez.