• 14-05-2009, 20:50:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hexca ya forumdan baktım. İyi dediniz gittim aldım. Web sitesinde apache sorunu var adamlara bir turlu anlatamadım.

    En sonunda sitelerimden birisinin gitmesiyle nedeni anlatabildim. Şimde de düzeltme yok. 1 haftadır adamlara hergun ticket açıyorum yok. Hiç bir hal değişiklik yok.

    O sitelerle yarışmaya girdim ve ödül alamazsam suçlusu hexca.comdur. Adamlara dedim 15 gün benim için önemli diye anlatamadım.

    Eğer alacak varsa kesinlikle tavsiye etmem. Ve burada hexca.com a iyi diyenler yalancıdır yada kendilerini hexca.com yalancı cıkarmıştır.
  • 14-05-2009, 21:00:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gokh2o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hexca ya forumdan baktım. İyi dediniz gittim aldım. Web sitesinde apache sorunu var adamlara bir turlu anlatamadım.
    En sonunda sitelerimden birisinin gitmesiyle nedeni anlatabildim. Şimde de düzeltme yok. 1 haftadır adamlara hergun ticket açıyorum yok. Hiç bir hal değişiklik yok.
    O sitelerle yarışmaya girdim ve ödül alamazsam suçlusu hexca.comdur. Adamlara dedim 15 gün benim için önemli diye anlatamadım.
    Eğer alacak varsa kesinlikle tavsiye etmem. Ve burada hexca.com a iyi diyenler yalancıdır yada kendilerini hexca.com yalancı cıkarmıştır.
    Bu nedir? Sorun ise düzeltilmemesi üzücü bir durum, ama apache'de ek bir modül, ek bir ayar istiyorsan, her firma yapmayabilir bunları.
  • 14-05-2009, 21:07:46
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ticketlara cevap konusunda geç cevap verildiğine şahit oldum.
  • 14-05-2009, 22:27:01
    #4
    Ben sitemi başka hosta taşıyarak kurtuldum.Attığım ticket 15'i geçmiştir belki.
    Sitemin çok yavaş olduğundan şikayetçiydim ve hep düzelticeklerini sölüyorlardı.
    En sonunda Tr'ye taşımalarını istedim taşıdılar 2 gün sonra yine sitem aşırı yavaşlamaya başladı.
    Günde en az 20 tane db hatası geliyordu nerdeyse.
    Yine ticket atmaya başlayıp sorunu belirttim yine düzelticeklerini sölediler.
    En son ticketimde script dosyalarınıda değiştiğimi belirttim eklentilerimide kaldırdım cevapları sorun scriptinizden kaynaklanıyor oldu

    Orjinal lisanslı vb dosyaları var sitemde belki eklentilerden kaynaklanıyor diye kaldırdım 2 gün o şekilde kullandım yine çok yavaş.
    günlük hiti 100 kişi bile değildi artık bunuda kaldıramıyorsa söylenicek laf yoktur.

    Bende burdaki yorumlardan yola çıkarak hexca yı seçmiştim ama yanılmışım.Aynı sitenin yedeğini başka hosttta taşıdım kurtuldum şükürler olsun...
  • 14-05-2009, 22:32:21
    #5
    Ek olarak forumlarımızda beyaz sayfa hataları ile karşılaşıyorduk sürekli.
  • 14-05-2009, 22:44:06
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hexca eskiden iyidi baya , fakat artik kötülesiyor.
  • 14-05-2009, 22:47:41
    #7
    Geçmiş olsun üzücü bir durum... Paraya doyan işi ilk hevesiyle yapmıyor sanırım, bu forumda çok sık gözlemlediğim bir konu...
  • 14-05-2009, 23:06:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun üzücü bir durum... Paraya doyan işi ilk hevesiyle yapmıyor sanırım, bu forumda çok sık gözlemlediğim bir konu...
    Katılıyorum, Para kazanan kenara çekiliyor, İstediğimi yapayım diyor. İlk Heves hiç aç bırakmaz sizleri. Bu Hevesden yanılmayın derim. Geçmiş Olsun. Umarım Çözüm hal olur.
  • 14-05-2009, 23:51:16
    #9
    Hexca iyi diyenlerden ve forumda bir çok kişiye öneren birisi olarak kesinlikle söylüyorum ki Hexca iyi bir firma değildir..!