• 15-05-2009, 22:32:56
    #19
    Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetler artacağını zannediyorum. Inşallah yanılırım.
    ben de şikayetçiyim...
  • 16-05-2009, 10:04:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    GencAdam01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sitemi başka hosta taşıyarak kurtuldum.Attığım ticket 15'i geçmiştir belki.
    Sitemin çok yavaş olduğundan şikayetçiydim ve hep düzelticeklerini sölüyorlardı.
    En sonunda Tr'ye taşımalarını istedim taşıdılar 2 gün sonra yine sitem aşırı yavaşlamaya başladı.
    Günde en az 20 tane db hatası geliyordu nerdeyse.
    Yine ticket atmaya başlayıp sorunu belirttim yine düzelticeklerini sölediler.
    En son ticketimde script dosyalarınıda değiştiğimi belirttim eklentilerimide kaldırdım cevapları sorun scriptinizden kaynaklanıyor oldu
    Orjinal lisanslı vb dosyaları var sitemde belki eklentilerden kaynaklanıyor diye kaldırdım 2 gün o şekilde kullandım yine çok yavaş.
    günlük hiti 100 kişi bile değildi artık bunuda kaldıramıyorsa söylenicek laf yoktur.
    Bende burdaki yorumlardan yola çıkarak hexca yı seçmiştim ama yanılmışım.Aynı sitenin yedeğini başka hosttta taşıdım kurtuldum şükürler olsun...
    Ben vps almıştım yurt dışı lokasyon çoook yavaştı söyledim düzelecek dendi düzelmedi fakat yusuf bey iyi bir insan diye düşünüyorum Tık geri ödeme aldım.
  • 16-05-2009, 16:03:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hexca'da sorun mu yaşıyorsunuz Garip 2 yıl oldu neredeyse tam olarak hatırlamıyorum her türlü hizmetlerini aldım ve almaya devam ediyorum 1 defa olsun problem yaşamadım tek yaşadığım problem arada gözden kaçan cpanel lisansımız oluyor bir ticket ile 5 dakika içinde hallediyoruz onuda Sorununuz çözülür diye düşünüyorum.
  • 16-05-2009, 17:14:18
    #22
    OfisTech hocam benim adımada bir başvuru yapsanız. Bana cevap atmıyorlarda
  • 16-05-2009, 22:50:44
    #23
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hexca'da sorun mu yaşıyorsunuz Garip 2 yıl oldu neredeyse tam olarak hatırlamıyorum her türlü hizmetlerini aldım ve almaya devam ediyorum 1 defa olsun problem yaşamadım tek yaşadığım problem arada gözden kaçan cpanel lisansımız oluyor bir ticket ile 5 dakika içinde hallediyoruz onuda Sorununuz çözülür diye düşünüyorum.
    kardeş benim bir hostum vardı paramla rezil oldum

    Adama ticket attım 3 gün sonra cevap geldi.

    Sorun Şu

    Sitem çöktü ve dedimki yusuf bey sitemin en son yedeğini yüklermisiniz

    ve yüklediği yedek 1 ay önceki yedek ancak bunu ilettim kendisi diyorki

    MADEM O KADAR BİLİYORSUNUZ YEDEGİNİZİ YÜKLEYİN DEDİ

    BENDE SİTENİZDE ÖYLE YAZMIYOR ANCAK

    Neden Hexca ?

    * Hexca'da hizmet parayı alana kadar değil müşteri bizimle çalıştığı anın sonuna kadar tüm özverimizle devam eder.

    * Webmasterların en önem verdiği varlıkları web siteleridir. Bu sitelere zamanlarını ve emeklerini harcarlar. Ve bir webmasterın başına gelebilecek en kötü şey veri kaybıdır.Hexca'nın en önem verdiği konu müşterilerin yedekleridir. Sunucularımızda otomatik backup seçenekleri açıktır ve günlük haftalık ve aylık yedek alınmaktadır. Ayrıca her 10 günde bir yedekler datacenterdan harici harddisk ile çekilir. İsteyen müşterilere yedekleri her ay dvd ile gönderilir. Hexca müşterilerine hiç bir zaman veri kaybı yaşatmaz.

    DEDİM VE ŞİMDİ HEXCANIN SİTESİNDE MÜŞTERİ GİRİŞİ YAPAMIYORUM İLETİŞİM FORMA CEVAP YOK MSN EKLEDİM AÇAN YOK

    EĞER ULAŞABİLİYORSAN NEDEN BUNLARI YAPMIŞ SORARMISIN
  • 16-05-2009, 23:01:25
    #24
    badboy14 en son site yedeğini al ve hostunu değiştir derim hexca şansını fazla zorluyor yakında piyasadan silinir diye düşünüyorum. bunce şikayet ve sorumsuzca davranmaları işi önemsememelerinden kaynaklanıyor. bende çoğu arkadaştan duydum hexca ile ilgili sorunları. yakında firma kapanırsa şaşırmayın geç olmadan kaliteli iyi referanslı bir yere geç
  • 16-05-2009, 23:03:29
    #25
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hexca'da sorun mu yaşıyorsunuz Garip 2 yıl oldu neredeyse tam olarak hatırlamıyorum her türlü hizmetlerini aldım ve almaya devam ediyorum 1 defa olsun problem yaşamadım tek yaşadığım problem arada gözden kaçan cpanel lisansımız oluyor bir ticket ile 5 dakika içinde hallediyoruz onuda Sorununuz çözülür diye düşünüyorum.
    sncr_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    badboy14 en son site yedeğini al ve hostunu değiştir derim hexca şansını fazla zorluyor yakında piyasadan silinir diye düşünüyorum. bunce şikayet ve sorumsuzca davranmaları işi önemsememelerinden kaynaklanıyor. bende çoğu arkadaştan duydum hexca ile ilgili sorunları. yakında firma kapanırsa şaşırmayın geç olmadan kaliteli iyi referanslı bir yere geç

    Nedense yedekde sorun çıkartıyor ne Php my adminden nede siteden yedek alabiliyorum.Yusuf beye ilettik ama bir sonuca ulaşamadık
  • 16-05-2009, 23:10:48
    #26
    hexca ile çalışmadım fakat önceden iyi diyenlere kızmak yersiz, çünkü r10 da memnun olmayan kişi yok denilecek kadar azdı, işlerini iyi yapıyorlardı, bugünlerde bi sıkıntıları vardır diye düşünüyorum, bu sıkıntı sistem bilgi yetersizliği değilse paradan başka bişey değildir

    inş. sorunlarınız kısa sürede düzelir.
  • 16-05-2009, 23:30:10
    #27
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hexca ile çalışmadım fakat önceden iyi diyenlere kızmak yersiz, çünkü r10 da memnun olmayan kişi yok denilecek kadar azdı, işlerini iyi yapıyorlardı, bugünlerde bi sıkıntıları vardır diye düşünüyorum, bu sıkıntı sistem bilgi yetersizliği değilse paradan başka bişey değildir
    inş. sorunlarınız kısa sürede düzelir.
    Hocam Sıkıntıları olabilir ancak bana bir mail de mi atamazlar