Kadir21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hexca.com desteksizlik rezaleti
43
●2.475
- 16-05-2009, 10:04:15Üyeliği durdurulduBen vps almıştım yurt dışı lokasyon çoook yavaştı söyledim düzelecek dendi düzelmedi fakat yusuf bey iyi bir insan diye düşünüyorum Tık geri ödeme aldım.GencAdam01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2009, 16:03:49Üyeliği durdurulduHexca'da sorun mu yaşıyorsunuz
Garip 2 yıl oldu neredeyse tam olarak hatırlamıyorum her türlü hizmetlerini aldım ve almaya devam ediyorum 1 defa olsun problem yaşamadım tek yaşadığım problem arada gözden kaçan cpanel lisansımız oluyor bir ticket ile 5 dakika içinde hallediyoruz onuda
Sorununuz çözülür diye düşünüyorum.
- 16-05-2009, 22:50:44kardeş benim bir hostum vardı paramla rezil oldumOfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adama ticket attım 3 gün sonra cevap geldi.
Sorun Şu
Sitem çöktü ve dedimki yusuf bey sitemin en son yedeğini yüklermisiniz
ve yüklediği yedek 1 ay önceki yedek ancak bunu ilettim kendisi diyorki
MADEM O KADAR BİLİYORSUNUZ YEDEGİNİZİ YÜKLEYİN DEDİ
BENDE SİTENİZDE ÖYLE YAZMIYOR ANCAK
Neden Hexca ?
* Hexca'da hizmet parayı alana kadar değil müşteri bizimle çalıştığı anın sonuna kadar tüm özverimizle devam eder.
* Webmasterların en önem verdiği varlıkları web siteleridir. Bu sitelere zamanlarını ve emeklerini harcarlar. Ve bir webmasterın başına gelebilecek en kötü şey veri kaybıdır.Hexca'nın en önem verdiği konu müşterilerin yedekleridir. Sunucularımızda otomatik backup seçenekleri açıktır ve günlük haftalık ve aylık yedek alınmaktadır. Ayrıca her 10 günde bir yedekler datacenterdan harici harddisk ile çekilir. İsteyen müşterilere yedekleri her ay dvd ile gönderilir. Hexca müşterilerine hiç bir zaman veri kaybı yaşatmaz.
DEDİM VE ŞİMDİ HEXCANIN SİTESİNDE MÜŞTERİ GİRİŞİ YAPAMIYORUM İLETİŞİM FORMA CEVAP YOK MSN EKLEDİM AÇAN YOK
EĞER ULAŞABİLİYORSAN NEDEN BUNLARI YAPMIŞ SORARMISIN - 16-05-2009, 23:01:25badboy14 en son site yedeğini al ve hostunu değiştir derim hexca şansını fazla zorluyor yakında piyasadan silinir diye düşünüyorum. bunce şikayet ve sorumsuzca davranmaları işi önemsememelerinden kaynaklanıyor. bende çoğu arkadaştan duydum hexca ile ilgili sorunları. yakında firma kapanırsa şaşırmayın geç olmadan kaliteli iyi referanslı bir yere geç
- 16-05-2009, 23:03:29OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesncr_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedense yedekde sorun çıkartıyor ne Php my adminden nede siteden yedek alabiliyorum.Yusuf beye ilettik ama bir sonuca ulaşamadık - 16-05-2009, 23:10:48hexca ile çalışmadım fakat önceden iyi diyenlere kızmak yersiz, çünkü r10 da memnun olmayan kişi yok denilecek kadar azdı, işlerini iyi yapıyorlardı, bugünlerde bi sıkıntıları vardır diye düşünüyorum, bu sıkıntı sistem bilgi yetersizliği değilse paradan başka bişey değildir

inş. sorunlarınız kısa sürede düzelir. - 16-05-2009, 23:30:10Hocam Sıkıntıları olabilir ancak bana bir mail de mi atamazlarzdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sorununuz çözülür diye düşünüyorum.