zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hexca ile çalışmadım fakat önceden iyi diyenlere kızmak yersiz, çünkü r10 da memnun olmayan kişi yok denilecek kadar azdı, işlerini iyi yapıyorlardı, bugünlerde bi sıkıntıları vardır diye düşünüyorum, bu sıkıntı sistem bilgi yetersizliği değilse paradan başka bişey değildir
inş. sorunlarınız kısa sürede düzelir.
Hocam Sıkıntıları olabilir ancak bana bir mail de mi atamazlar