Hexca'da sorun mu yaşıyorsunuz

Garip 2 yıl oldu neredeyse tam olarak hatırlamıyorum her türlü hizmetlerini aldım ve almaya devam ediyorum 1 defa olsun problem yaşamadım tek yaşadığım problem arada gözden kaçan cpanel lisansımız oluyor bir ticket ile 5 dakika içinde hallediyoruz onuda

Sorununuz çözülür diye düşünüyorum.
kardeş benim bir hostum vardı paramla rezil oldum
Adama ticket attım 3 gün sonra cevap geldi.
Sorun Şu
Sitem çöktü ve dedimki yusuf bey sitemin en son yedeğini yüklermisiniz
ve yüklediği yedek 1 ay önceki yedek ancak bunu ilettim kendisi diyorki
MADEM O KADAR BİLİYORSUNUZ YEDEGİNİZİ YÜKLEYİN DEDİ
BENDE SİTENİZDE ÖYLE YAZMIYOR ANCAK
Neden Hexca ?
* Hexca'da hizmet parayı alana kadar değil müşteri bizimle çalıştığı anın sonuna kadar tüm özverimizle devam eder.
* Webmasterların en önem verdiği varlıkları web siteleridir. Bu sitelere zamanlarını ve emeklerini harcarlar. Ve bir webmasterın başına gelebilecek en kötü şey veri kaybıdır.Hexca'nın en önem verdiği konu müşterilerin yedekleridir. Sunucularımızda otomatik backup seçenekleri açıktır ve günlük haftalık ve aylık yedek alınmaktadır. Ayrıca her 10 günde bir yedekler datacenterdan harici harddisk ile çekilir. İsteyen müşterilere yedekleri her ay dvd ile gönderilir. Hexca müşterilerine hiç bir zaman veri kaybı yaşatmaz.
DEDİM VE ŞİMDİ HEXCANIN SİTESİNDE MÜŞTERİ GİRİŞİ YAPAMIYORUM İLETİŞİM FORMA CEVAP YOK MSN EKLEDİM AÇAN YOK
EĞER ULAŞABİLİYORSAN NEDEN BUNLARI YAPMIŞ SORARMISIN