Ben sitemi başka hosta taşıyarak kurtuldum.Attığım ticket 15'i geçmiştir belki.
Sitemin çok yavaş olduğundan şikayetçiydim ve hep düzelticeklerini sölüyorlardı.
En sonunda Tr'ye taşımalarını istedim taşıdılar 2 gün sonra yine sitem aşırı yavaşlamaya başladı.
Günde en az 20 tane db hatası geliyordu nerdeyse.
Yine ticket atmaya başlayıp sorunu belirttim yine düzelticeklerini sölediler.
En son ticketimde script dosyalarınıda değiştiğimi belirttim eklentilerimide kaldırdım cevapları sorun scriptinizden kaynaklanıyor oldu
Orjinal lisanslı vb dosyaları var sitemde belki eklentilerden kaynaklanıyor diye kaldırdım 2 gün o şekilde kullandım yine çok yavaş.
günlük hiti 100 kişi bile değildi artık bunuda kaldıramıyorsa söylenicek laf yoktur.
Bende burdaki yorumlardan yola çıkarak hexca yı seçmiştim ama yanılmışım.Aynı sitenin yedeğini başka hosttta taşıdım kurtuldum şükürler olsun...