Hexca ya forumdan baktım. İyi dediniz gittim aldım. Web sitesinde apache sorunu var adamlara bir turlu anlatamadım.

En sonunda sitelerimden birisinin gitmesiyle nedeni anlatabildim. Şimde de düzeltme yok. 1 haftadır adamlara hergun ticket açıyorum yok. Hiç bir hal değişiklik yok.

O sitelerle yarışmaya girdim ve ödül alamazsam suçlusu hexca.comdur. Adamlara dedim 15 gün benim için önemli diye anlatamadım.

Eğer alacak varsa kesinlikle tavsiye etmem. Ve burada hexca.com a iyi diyenler yalancıdır yada kendilerini hexca.com yalancı cıkarmıştır.