Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hexca ya forumdan baktım. İyi dediniz gittim aldım. Web sitesinde apache sorunu var adamlara bir turlu anlatamadım.
En sonunda sitelerimden birisinin gitmesiyle nedeni anlatabildim. Şimde de düzeltme yok. 1 haftadır adamlara hergun ticket açıyorum yok. Hiç bir hal değişiklik yok.
O sitelerle yarışmaya girdim ve ödül alamazsam suçlusu hexca.comdur. Adamlara dedim 15 gün benim için önemli diye anlatamadım.
Eğer alacak varsa kesinlikle tavsiye etmem. Ve burada hexca.com a iyi diyenler yalancıdır yada kendilerini hexca.com yalancı cıkarmıştır.