Hexca ya forumdan baktım. İyi dediniz gittim aldım. Web sitesinde apache sorunu var adamlara bir turlu anlatamadım.
En sonunda sitelerimden birisinin gitmesiyle nedeni anlatabildim. Şimde de düzeltme yok. 1 haftadır adamlara hergun ticket açıyorum yok. Hiç bir hal değişiklik yok.
O sitelerle yarışmaya girdim ve ödül alamazsam suçlusu hexca.comdur. Adamlara dedim 15 gün benim için önemli diye anlatamadım.
Eğer alacak varsa kesinlikle tavsiye etmem. Ve burada hexca.com a iyi diyenler yalancıdır yada kendilerini hexca.com yalancı cıkarmıştır.
Bu nedir? Sorun ise düzeltilmemesi üzücü bir durum, ama apache'de ek bir modül, ek bir ayar istiyorsan, her firma yapmayabilir bunları.