Yusuf bey'den daha önce co-location hizmeti almıştım. 1 ay kadar. Plesk lisansını ücretsiz karşılayacağını söylemişti. 1 ay boyunca lisans vermedi, onca ticket'lara yazılara rağmen.

makinayı 3/ 4 günde başka DC ye gönderebildim.