Zamanında bende çok çektim... 10 ay boyunca kullandığım ve limitini bir türlü dolduramadığım VPS arada tatsızlıklar cıkınca son ayında limiti 2 katına kadar doldurdu (sözde) ücretini ödediğim halde telefonlara cıkmadılar, Yedeklerimi vermediler en sonunda Vps'i bir kaç saatliğine kullanıma açtılarda apar topar yedeklerimi alabildim.

Geçmiş olsun