Geçmiş olsun üzücü bir durum... Paraya doyan işi ilk hevesiyle yapmıyor sanırım, bu forumda çok sık gözlemlediğim bir konu...
bence tam tersi durum söz konusu, gece/gündüz/hafta sonu/bayram demeden çalışıp kazandığı para 10-15 lira olunca insanlar işten soğuyor bence. İşi ilk hevesle yapanlar öncelikle paraya bakmıyorlar, 3-5 ay sonra heves azalınca bu kadar çalışıp bir de para kazanamıyorsa iyice işte soğuyor, sonra forumlarda şikayetler başlıyor böyle.