Hexca iyi firmalardan biri önceden çalışıyordum. Şu ana kadar adam gibi şikayet gelmedi. Ticket açmışsınız cevap vermemiş, peki Web sitedeki GSM numarayı aramayı denedinizmi?

( -rep atan arkadaşa ayrı olarak teşekürlerimi iletiyorum : ) )