Konu
hexca.com desteksizlik rezaleti
15-05-2009, 00:13:16
#11
nitro
Hexca iyi firmalardan biri önceden çalışıyordum. Şu ana kadar adam gibi şikayet gelmedi. Ticket açmışsınız cevap vermemiş, peki Web sitedeki GSM numarayı aramayı denedinizmi?
( -rep atan arkadaşa ayrı olarak teşekürlerimi iletiyorum : ) )