Msn desteğini kapatsak?
48
●2.622
- 24-01-2007, 23:44:55İşte anlasa müşteri
ufak bir kesinti oluyor ne arıyor ne ticket açıyor ne mail atıyor.
Bakıyor msn e yoksunuz.Sonra geliyor sen ne biçim destek veriyorsun diyor
Hasta oluyor insan..
- 25-01-2007, 00:06:57sevgili adaşım; ticket kullanmanı tavsiye ederim, ayrıca aynı ticket sistemini kullanıyoruz, zamanında admin paneli hariç tüm kullanıcı kısımlarını kendim türkçe yapmıştım, eğer türkçe değil ise seninle paylaşabilirim.
Marissoft Teknoloji Destek Sistemi - 25-01-2007, 00:11:18Adaş bende 2 gün uğraştım valla şuan %98 i türkçe

Aralarda login register var 1-2 kelime yani.Diğer bölümleri çevirdim.Hem basit hemde serveri yormayan bir sistem.
Ticketla devam edeceğiz yola hadi hayırlısı - 25-01-2007, 00:31:15Msn kullanıyorum ama boş yani yazamadıktan sonra insanlara bi anlamı yok
bence Telefon destek en hoş güzel olanı...
Ticket en güzel yönle işlemleri destek taleplerini sıraya koyarak en sağlıklı şekilde verilen destekdir bence ama nedense telefon daha kolay

