Konu
Msn desteğini kapatsak?
24-01-2007, 23:44:55
#11
Ufuk Gedik
İşte anlasa müşteri
ufak bir kesinti oluyor ne arıyor ne ticket açıyor ne mail atıyor.
Bakıyor msn e yoksunuz.Sonra geliyor sen ne biçim destek veriyorsun diyor
Hasta oluyor insan..