İşte anlasa müşteri
ufak bir kesinti oluyor ne arıyor ne ticket açıyor ne mail atıyor.
Bakıyor msn e yoksunuz.Sonra geliyor sen ne biçim destek veriyorsun diyor Hasta oluyor insan..