Konu
Msn desteğini kapatsak?
24-01-2007, 23:46:04
#12
Ltn
email ve ticket yoluyla sorular daha açık, anlaşılır bir şekilde gönderiliyor msn gibi laf kalabalığı olmuyor. Bence de msn dışındaki iletişim yolları daha iyi.