Msn kullanıyorum ama boş yani yazamadıktan sonra insanlara bi anlamı yok

bence Telefon destek en hoş güzel olanı...

Ticket en güzel yönle işlemleri destek taleplerini sıraya koyarak en sağlıklı şekilde verilen destekdir bence ama nedense telefon daha kolay