Konu
Msn desteğini kapatsak?
25-01-2007, 00:11:18
#15
Ufuk Gedik
Adaş bende 2 gün uğraştım valla şuan %98 i türkçe
Aralarda login register var 1-2 kelime yani.Diğer bölümleri çevirdim.Hem basit hemde serveri yormayan bir sistem.
Ticketla devam edeceğiz yola hadi hayırlısı