isabet olur bence, MSn kadar zaman törpüsü birşey daha yoktur. Ben haftada yalnızca 20 dk kullanıyorum toplam. O da acil işlerde. Telefon ve ticket yeterli bence. Sen işini iyi yapsanda soru soranın eksik olmaz MSN'de.