• 24-01-2007, 23:44:23
    #10
    msn destek hakketten bezdiriyor bende mi kapatsam
  • 24-01-2007, 23:44:55
    #11
    İşte anlasa müşteri
    ufak bir kesinti oluyor ne arıyor ne ticket açıyor ne mail atıyor.
    Bakıyor msn e yoksunuz.Sonra geliyor sen ne biçim destek veriyorsun diyor Hasta oluyor insan..
  • 24-01-2007, 23:46:04
    #12
    email ve ticket yoluyla sorular daha açık, anlaşılır bir şekilde gönderiliyor msn gibi laf kalabalığı olmuyor. Bence de msn dışındaki iletişim yolları daha iyi.
  • 24-01-2007, 23:52:13
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    isabet olur bence, MSn kadar zaman törpüsü birşey daha yoktur. Ben haftada yalnızca 20 dk kullanıyorum toplam. O da acil işlerde. Telefon ve ticket yeterli bence. Sen işini iyi yapsanda soru soranın eksik olmaz MSN'de.
  • 25-01-2007, 00:06:57
    #14
    sevgili adaşım; ticket kullanmanı tavsiye ederim, ayrıca aynı ticket sistemini kullanıyoruz, zamanında admin paneli hariç tüm kullanıcı kısımlarını kendim türkçe yapmıştım, eğer türkçe değil ise seninle paylaşabilirim.

    Marissoft Teknoloji Destek Sistemi
  • 25-01-2007, 00:11:18
    #15
    Adaş bende 2 gün uğraştım valla şuan %98 i türkçe
    Aralarda login register var 1-2 kelime yani.Diğer bölümleri çevirdim.Hem basit hemde serveri yormayan bir sistem.

    Ticketla devam edeceğiz yola hadi hayırlısı
  • 25-01-2007, 00:31:15
    #16
    Kurumsal PLUS
    Msn kullanıyorum ama boş yani yazamadıktan sonra insanlara bi anlamı yok

    bence Telefon destek en hoş güzel olanı...

    Ticket en güzel yönle işlemleri destek taleplerini sıraya koyarak en sağlıklı şekilde verilen destekdir bence ama nedense telefon daha kolay
  • 25-01-2007, 01:09:38
    #17
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    var mı ticket + telefon gibisi msn çok bunaltıyor hele müşteri portföyün geniş ise
  • 25-01-2007, 01:29:15
    #18
    Kurumsal PLUS
    Alıntı
    Ticket en güzel yönle işlemleri destek taleplerini sıraya koyarak en sağlıklı şekilde verilen destekdir bence ama nedense telefon daha kolay
    Ya ben süper cümle kuruyorum

    Edebiyat hocası varmı bana ders verecek