• 10-10-2008, 22:27:13
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ben 1-2 sunucu almıştım oradan
    teknik desteği tam bir kabustu. birde gelecek ayın ödemesinin yarısını peşin alıyorlar
    1 ay kullandım bıraktım orayı
  • 10-10-2008, 22:29:40
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye şartlarında çok iyi yerler var. Bu ekonomiye, bu arz ve talebe göre kaliteli veri merkezleri var.
    Özel Bina yapılsa nolcak Türkiye şartlarında bunun arz ve talebi ne olacaktır.
    Daha çok erken bugün en iyi DC ler America'da, American halkı teknoloji ile nasıl ve ne zaman tanışmış biz ne zaman tanışmışız ve en önemlisi mali durumlar. Bunlara bakarsak Yurtdışı kalitesinde DC lerin açılması için daha çok zaman geçmesi lazım.
    Ama işini iyi yapan sorunsuz yapan çok iyi yerli firmalarımızda mevcuttur.
    Çok doğru bir cevap hocam +1
  • 10-10-2008, 22:42:26
    #21
    Çok iyi teknik destekleri olmadıgını söyleyebilirim gerçi teknik destekten ziyade iletişimlerinden gecikme var baen 2 3 günde döndükleri oluyor.
  • 10-10-2008, 23:07:13
    #22
    Bakınız Serkan hocam olay leaseweb'in destek eksikliği.

    Siz dedinizki onlar profesyonel değilse TR'de kimse değil. Ben de kıyaslarsanız evet değil dedim.

    Tabiki işini iyi yapanlar vardır. Sonuçta bizim sunucularımız da Türkiye'de.

    Profesyonellik ve işini iyi yapmak farklı olaylar.

    Eğer sorun olsa zaten sadece Türkiye lokasyonlu almazdık biz de sunucularımızı.

    Leaseweb'e gelince bu tip destek sorunları olduğunu duyduğunuza göre artık aracılarla hizmet almanız faydanıza olacaktır. İllaki almak isteyen kullanıcılar varsa işini iyi yapan aracı birçok firma var forumda.




    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye şartlarında çok iyi yerler var. Bu ekonomiye, bu arz ve talebe göre kaliteli veri merkezleri var.

    Özel Bina yapılsa nolcak Türkiye şartlarında bunun arz ve talebi ne olacaktır.

    Daha çok erken bugün en iyi DC ler America'da, American halkı teknoloji ile nasıl ve ne zaman tanışmış biz ne zaman tanışmışız ve en önemlisi mali durumlar. Bunlara bakarsak Yurtdışı kalitesinde DC lerin açılması için daha çok zaman geçmesi lazım.

    Ama işini iyi yapan sorunsuz yapan çok iyi yerli firmalarımızda mevcuttur.
  • 10-10-2008, 23:19:59
    #23
    Ben aracılardan almıyorum ki

    Leaseweb' te sadece birkez network ile ilgili sorun oluştu, kendilerine ulaştım,kısa süredede düzeltildi. Bu konudada geniş bir şekilde tarafıma bilgi verildi.

    Ben hiç bir rezalet durum yaşamadım. Kaldıki sunucuyu ilk 1 ay içersinde iptal ettirin paranızı beklemeden geri gönderiyorlar, beğenmedim demeniz yeterli onlar için.

    45 tane elemanları olması lazım teknik destekte, bir o kadarda satış bölümünde var.

    Genel müdür yard. Türkiye' ye - Istanbul' a gelmişti. Bir kaç firmayı ziyaret etmişti. Ordan biliyorum

    Saygılar.
  • 10-10-2008, 23:22:57
    #24
    Sizin için demedim destek ve iletişim sorunnu yaşayan arkadaşlar için dedim

    Her işyerini beğenen de olur beğenmeyen de mutlaka.

    Kimisi iyi der diğeri berbat.

    Denersin olmuyorsa bana eyvallah dersin

    Mesela ben FDC'den nefret etmiştim. Ama beğenenler var orayı da.


    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aracılardan almıyorum ki

    Leaseweb' te sadece birkez network ile ilgili sorun oluştu, kendilerine ulaştım,kısa süredede düzeltildi. Bu konudada geniş bir şekilde tarafıma bilgi verildi.

    Ben hiç bir rezalet durum yaşamadım. Kaldıki sunucuyu ilk 1 ay içersinde iptal ettirin paranızı beklemeden geri gönderiyorlar, beğenmedim demeniz yeterli onlar için.

    45 tane elemanları olması lazım teknik destekte, bir o kadarda satış bölümünde var.

    Genel müdür yard. Türkiye' ye - Istanbul' a gelmişti. Bir kaç firmayı ziyaret etmişti. Ordan biliyorum

    Saygılar.
  • 10-10-2008, 23:29:57
    #25
    Kusura bakma, yanlış anlamışım.

    İyi geceler.
  • 10-10-2008, 23:30:35
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Geçmişte bir süre leaseweb'le çalışmışlığım oldu, mesai saatleri dışında ve resmi tatillerde çalışmıyorlardı.

    Ayrıca ödeme yapmadığınızda cumaya kadar beklerler, cuma günü mesai bitimi sunucunuzu kapatıp giderler ödeme yapsanızda pazartesi öğlene dek kıvranır durursunuz.

    illa avrupada sunucu barındırmak istiyorsanız ve almanyada bir akrabanız varsa Deutsche Telekom'dan almanızı şiddetle öneririm, min. 12 aylık sözleşme isterler ve her ay abonenin sahip olduğu telefon faturasına sunucu bedelini eklerler.

    not: tabi ücretiyle destek hizmeti aldığınızda işler değişir.
  • 10-10-2008, 23:35:00
    #27
    Kurumsal PLUS
    Zamanında Leaseweb ile çalışacaktık hatta forumdaki arkadaşların önerisi doğrultusunda bu çalışma durumunu 100 sunucudan fazla biçimde partnerlik tarzında yapacaktık-kii WHT de gördüğümüz yorumlar ve gerçekten Leaseweb ile çalışanların söylediklerini duyana kadar.. Sonra vaz geçtik.

    Yine forumda göreceksiniz konu ile ilgili kimseye Leaseweb önermiyorum.. Ha! Gider bayisinden alırsanız işler değişir.