Bakınız Serkan hocam olay leaseweb'in destek eksikliği.
Siz dedinizki onlar profesyonel değilse TR'de kimse değil. Ben de kıyaslarsanız evet değil dedim.
Tabiki işini iyi yapanlar vardır. Sonuçta bizim sunucularımız da Türkiye'de.
Profesyonellik ve işini iyi yapmak farklı olaylar.
Eğer sorun olsa zaten sadece Türkiye lokasyonlu almazdık biz de sunucularımızı.
Leaseweb'e gelince bu tip destek sorunları olduğunu duyduğunuza göre artık aracılarla hizmet almanız faydanıza olacaktır. İllaki almak isteyen kullanıcılar varsa işini iyi yapan aracı birçok firma var forumda.
Türkiye şartlarında çok iyi yerler var. Bu ekonomiye, bu arz ve talebe göre kaliteli veri merkezleri var.
Özel Bina yapılsa nolcak Türkiye şartlarında bunun arz ve talebi ne olacaktır.
Daha çok erken bugün en iyi DC ler America'da, American halkı teknoloji ile nasıl ve ne zaman tanışmış biz ne zaman tanışmışız ve en önemlisi mali durumlar. Bunlara bakarsak Yurtdışı kalitesinde DC lerin açılması için daha çok zaman geçmesi lazım.
Ama işini iyi yapan sorunsuz yapan çok iyi yerli firmalarımızda mevcuttur.