Zamanında Leaseweb ile çalışacaktık hatta forumdaki arkadaşların önerisi doğrultusunda bu çalışma durumunu 100 sunucudan fazla biçimde partnerlik tarzında yapacaktık-kii WHT de gördüğümüz yorumlar ve gerçekten Leaseweb ile çalışanların söylediklerini duyana kadar.. Sonra vaz geçtik.
Yine forumda göreceksiniz konu ile ilgili kimseye Leaseweb önermiyorum.. Ha! Gider bayisinden alırsanız işler değişir.