Geçmişte bir süre leaseweb'le çalışmışlığım oldu, mesai saatleri dışında ve resmi tatillerde çalışmıyorlardı.

Ayrıca ödeme yapmadığınızda cumaya kadar beklerler, cuma günü mesai bitimi sunucunuzu kapatıp giderler ödeme yapsanızda pazartesi öğlene dek kıvranır durursunuz.

illa avrupada sunucu barındırmak istiyorsanız ve almanyada bir akrabanız varsa Deutsche Telekom'dan almanızı şiddetle öneririm, min. 12 aylık sözleşme isterler ve her ay abonenin sahip olduğu telefon faturasına sunucu bedelini eklerler.

not: tabi ücretiyle destek hizmeti aldığınızda işler değişir.