Sizin için demedim destek ve iletişim sorunnu yaşayan arkadaşlar için dedim

Her işyerini beğenen de olur beğenmeyen de mutlaka.

Kimisi iyi der diğeri berbat.

Denersin olmuyorsa bana eyvallah dersin

Mesela ben FDC'den nefret etmiştim. Ama beğenenler var orayı da.


Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aracılardan almıyorum ki

Leaseweb' te sadece birkez network ile ilgili sorun oluştu, kendilerine ulaştım,kısa süredede düzeltildi. Bu konudada geniş bir şekilde tarafıma bilgi verildi.

Ben hiç bir rezalet durum yaşamadım. Kaldıki sunucuyu ilk 1 ay içersinde iptal ettirin paranızı beklemeden geri gönderiyorlar, beğenmedim demeniz yeterli onlar için.

45 tane elemanları olması lazım teknik destekte, bir o kadarda satış bölümünde var.

Genel müdür yard. Türkiye' ye - Istanbul' a gelmişti. Bir kaç firmayı ziyaret etmişti. Ordan biliyorum

Saygılar.