• 11-10-2008, 13:17:26
    #37
    Merhabalar;

    hakkımızdaki güzel yorumlar için osman ve çağdaş kardeşlerime özellikle teşekkür ediyorum. Sıkıntı hakkındaki söyleyeceğim şey ise kısa ve basit. Leaseweb bundan 1-2 sene öncesine kadar daha çok büyük firmalara çalışıp son kullanıcıyı kaideye almayan bir firmaydı fakat son 2 senedir son kullanıcılara yönelmek için ciddi bir çalışma içindeler. Zaten şu an için türkçe desteği konusundada leaseweb aysimaservers.com olarak bizi önermektedir. Bizim desteğimiz iyi 24 saat içerisinde sorunuza yanıt gelicektir diye bir garantileri kullanım sözleşmesinde yok. Leasewebin hattı iyi çok ucuz ama ona görede - leri var tabii bunlarıda zamanla çözüceklerdir. He partnerden alırsak ne olurki derseniz size netdirekt örneğini veririm. Hollandaya herkes birşeyler söylüyorda netdirekt giga vb dc lerle direkt çalışanlar oldumu hiç ? olduysa neler çektiklerini braya yazabilirler. 30-40 sunucusu olan kişileri bizzat gördüm teknik destek sorunları yüzünden daha büyük bayilerle çalışmaya başladılar. Satış departman saatleri teknik destek şartları kullanım sözleşmesinde gayet açık ve net bu yüzden hiçbir şekilde suçlayamassınız. Adamların dediği şu hat ucuz sunucu ucuz teknik destek bekleme. He istiyormusun orada management ücretleri mevcut onlardan sana uyanı seç he seçmedinmi beklemek zorundasın donanımsal bile olsa. Bizim avantajımız nedir onuda yazayım. Direkt olarak bizim bir account managerımız var. 7/24 telefonla ulaşabildiğim kafadan 2 kişi var. Birisi Rob de Vos biriside Koen Plate. Rob de Vos account manager Koen Plate Türkiye bağlantılarını kuran arkadaş. Problem ciddi boyutlarda ( donanımsal vb ) olduğu zaman ulaşamassam birisine direkt olarak onlara telefonla ulaşıp sorunu çözebiliyorum. Zaten onlarında işine gelen bu bir kişiyle muhattap oluyorlar 100 kişiyle olucaklarına. Yüksek kapasite sunucularda daha düşük fiyatlar bile sunabiliyoruz tıpkı netdirekt resellerlarında olduğu gibi. Şartlar aynı herhangi bir değişiklik yok. Bizimde sorunlarımız oluyor bakın bir sunucuyu 3 gündür teslim edemedim. Sebebide yeni hp model sunucular geldi debian etch için ethernet driver problemi var. Başka bir sürüm kuruyoruz directadmin kabul etmiyor. Sağolsun arkadaşlar konuyla ilgililer. Bu kadar uzun sürmeside onlardan kaynaklı değil debian ile alakalı. Ama müşteriye bakarsan sunucum kurulup teslim edilmedi 3 gündür oda ona bakar. Sebepleriyle ilgilenmez nedenini sorgulamaz. Ama işin bu boyutları değişik oluyor işte.. plazma nickli arkadaşım sen leasewebe ticket numaranı yazdınmı ? ve kullandığın sunucu express mi ? Eğer yollamadıysan banada yolla bir sordurayım neymiş derdi.
  • 12-10-2008, 17:20:33
    #38
    bilgilendirme: işler o kadar yavaş yürüyor ki... bir mail atıyolar onay için, cevabı atıyosunuz errtesi gün cevap geliyor... 1günde rootu istediler bu sabahta reinstall atalım mı diye sordular =) sonuç 50 saattir down =)
  • 15-02-2009, 04:19:41
    #39
    Merhaba

    Bende murat beyin böyle bir firmada olması ve türk olmasından etkilenerek Leaseweb e taşınma kararı aldım , KVM + 10 sunucu ile ilk olarak Leaseweb'le çalışmaya başladım , teknik olarak yeterli donanıma sahip oldugumuz için onlara pek muhtaç olmayacağımızı düşündüm ama bir CD takma işleminin bile 3-5 gün süreceğini hiç düşünemedim . İlk ay bu tarz problemler yaşadım ama arkasından yeni kurulmuş ve hiç bir ayarı yapılmamış boş bir makinda Geteway IP si kullandıgımızı idda ettiler ve yanlış hatırlamıyorsam 299€ Ceza eklediler , ve tüm sunucularımızı 5 gün boyunca kapattılar , bunun ne kadar sıkıntılı bir durum oldugunu sizler düşünün artık , yalvar yakar bir şekilde açtırdık , Problemin hangi makinada oldugunu söyleyin, o makinayı kapatın , o makina üzerinden çözüm üretelim , Neden tüm makinalarımızı kapatıp müşterilerimizi mağdur ediyorsunuz dediğimde , siz ne yaptığınızın farkında değilsiniz herhalde , makinaları size verdiğimize şükredin cevabı almak bile az çok nasıl bir firma oldugunu göstermişti bana . Yani o kadar sıkıntılı durumlar yaşadımki bu firmayla almak isteyenlerinde kulagına küpe olsun diye yazıyorum.

    Network Kalitesine diyecek hiç birşeyim yok Allah yukarda! çok kaliteli Network ' a sahipler ama iş network la bitmiyor ne yazık ki , Bu kadar büyük bir datacenter isen ona göre teknik ekibini kurmalısın , yani ben açıkçası üzüldüm Leaseweb adına çünkü , Layeredtech in tahtına oturabilecek tek firma olarak görüyordum ama bir anda gözümden düştü açıkçası ,

    Murat beyin şahsiyetine ve yardımseverliğine teşekkür ederim , bu sıkıntılarımda bana yardımcı olmaya çalıştığı için ama ne yazıkki Leaseweb beni hiç tatmin etmedi.
  • 15-02-2009, 16:10:10
    #40
    ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;
    hakkımızdaki güzel yorumlar için osman ve çağdaş kardeşlerime özellikle teşekkür ediyorum. Sıkıntı hakkındaki söyleyeceğim şey ise kısa ve basit. Leaseweb bundan 1-2 sene öncesine kadar daha çok büyük firmalara çalışıp son kullanıcıyı kaideye almayan bir firmaydı fakat son 2 senedir son kullanıcılara yönelmek için ciddi bir çalışma içindeler. Zaten şu an için türkçe desteği konusundada leaseweb aysimaservers.com olarak bizi önermektedir. Bizim desteğimiz iyi 24 saat içerisinde sorunuza yanıt gelicektir diye bir garantileri kullanım sözleşmesinde yok. Leasewebin hattı iyi çok ucuz ama ona görede - leri var tabii bunlarıda zamanla çözüceklerdir. He partnerden alırsak ne olurki derseniz size netdirekt örneğini veririm. Hollandaya herkes birşeyler söylüyorda netdirekt giga vb dc lerle direkt çalışanlar oldumu hiç ? olduysa neler çektiklerini braya yazabilirler. 30-40 sunucusu olan kişileri bizzat gördüm teknik destek sorunları yüzünden daha büyük bayilerle çalışmaya başladılar. Satış departman saatleri teknik destek şartları kullanım sözleşmesinde gayet açık ve net bu yüzden hiçbir şekilde suçlayamassınız. Adamların dediği şu hat ucuz sunucu ucuz teknik destek bekleme. He istiyormusun orada management ücretleri mevcut onlardan sana uyanı seç he seçmedinmi beklemek zorundasın donanımsal bile olsa. Bizim avantajımız nedir onuda yazayım. Direkt olarak bizim bir account managerımız var. 7/24 telefonla ulaşabildiğim kafadan 2 kişi var. Birisi Rob de Vos biriside Koen Plate. Rob de Vos account manager Koen Plate Türkiye bağlantılarını kuran arkadaş. Problem ciddi boyutlarda ( donanımsal vb ) olduğu zaman ulaşamassam birisine direkt olarak onlara telefonla ulaşıp sorunu çözebiliyorum. Zaten onlarında işine gelen bu bir kişiyle muhattap oluyorlar 100 kişiyle olucaklarına. Yüksek kapasite sunucularda daha düşük fiyatlar bile sunabiliyoruz tıpkı netdirekt resellerlarında olduğu gibi. Şartlar aynı herhangi bir değişiklik yok. Bizimde sorunlarımız oluyor bakın bir sunucuyu 3 gündür teslim edemedim. Sebebide yeni hp model sunucular geldi debian etch için ethernet driver problemi var. Başka bir sürüm kuruyoruz directadmin kabul etmiyor. Sağolsun arkadaşlar konuyla ilgililer. Bu kadar uzun sürmeside onlardan kaynaklı değil debian ile alakalı. Ama müşteriye bakarsan sunucum kurulup teslim edilmedi 3 gündür oda ona bakar. Sebepleriyle ilgilenmez nedenini sorgulamaz. Ama işin bu boyutları değişik oluyor işte.. plazma nickli arkadaşım sen leasewebe ticket numaranı yazdınmı ? ve kullandığın sunucu express mi ? Eğer yollamadıysan banada yolla bir sordurayım neymiş derdi.

    bu anlatılanların üstüne bu konu kapatılmalı.

    Plazma arkadaşım sende en kısa sürede bir bayiden alım yaparsan dertlerinden kurtulursun.
  • 15-02-2009, 18:34:40
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Son cevap tarihi : 12-10-2008, 17:20:33
  • 31-05-2009, 07:06:35
    #42
    Üyeliği durduruldu
    pardon isim karışıklığından dolayı bi hata oldu ben aysima lesaweb sunucuları sattığını görünce aysima sikaayet konusu sandım özür dilerim konuyu düzeltiyorum
  • 31-05-2009, 11:38:07
    #43
    Anlamadım siz leaseweb konusuna yazmışsınız.

    Lakin aysima'ya ait mesaj koymuşsunuz konuya :s

    Sıkıntınız hangisi ile?

    llllllllllmssz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyuhortlatmak gibi olacak ama suncum uçtu 15 gündür zaten açılmıyordu destek istedim plesk panele destek vermiyorlarmış hadi onuda geçtim winede vermiyorlar denedik çünki onuda sadece win pleskmi ne ona veriyorlarmış adamlara bişey diyemiyorum ilk etapta suncuyu kapatmakla tehdit ediyorlar kuralları varmış oranın sanki askeriye
    ERROR: PleskFatalException
    Unable to connect to database: mysql_connect() [<a href='function.mysql-connect'>function.mysql-connect</a>]: Too many connections
    0: common_func.php3:108
        psaerror(string 'Unable to connect to database: mysql_connect() [<a href='function.mysql-connect'>function.mysql-connect</a>]: Too many connections')
    1: auth.php3:93
    msn engellediler açtğım ticketlerede derdimi ya tam anlatamıyorum özür dileim sunucu konusunda master yapmadım anlatsam bile tam yapılmıyor 15 gündür sitelerime erişim yok yada çok kısıtlı örnek destek istediğimde bana verilen cevap
    Hukuku çok iyi biliyorsanız bizim sattığımız malı tek taraflı iptal edip ücretide geri yollayabileceğimizi çok iyi bilirsiniz.
    Sunucuyu iptal ediyorum hesap numarası verin ücret geri yatırılıcak.
    Saygılarımla
    Ayberk Yançatoral
    Aysima Bilgisayar ve İnternet Hizmetleri Teknik Destek
    buda başka bi cevap
    BİZ PLESK KONUSUNDA %100 DESTEK GARANTİSİ VERMİYORUZ HİÇBİR ZAMANDA VERMEDİK. SİZİ BAŞKA PANELLİ SUNUCUYA ALDIM ONUDA BEĞENMEDİNİZ HATIRLA.
    daha öncede bunu yaptılar sunucuyu suspansed ettiler alıştık yani bişey diyemiyorum desem sunucu susacak ben susuyorum yedeklerimi alsaydım bari onu kurtarabilirmiyim bilmiyorumplesk tıkladığımda
    https://85.17.137.41:8443/login.php3
    gördüğünüz gibi ssh bağlanmıyor ne zamandır bu durumlar devam ediyor günlerce ns problemi yüzünden siteler kapalı kalmıstı aynı nsleri ki sunucya birden atamışlar biri gelse öteki gidiyor ben sunucumun gelmesi için ortağımınınkinin gitmesini bekliyordum diycek bişey bulamıyorum perişan oldum reklam gelirleri herşey gitti parada kazanamadık aksaklıklardan simdi eminim sırtı kalın olanlar çıkıp destek olacaklar övecekler görünen köy kılavuz istemio gerekirse hepsi kayıtlı bende aklınız durur dökerim buraya aslında sikayuet babında değil derdimi anlattım arkadaşlar napacam simdi ben?
  • 31-05-2009, 11:44:39
    #44
    yaklaşık 8 ay kadar önce leaseweb ten sunucu aldım 10 gün sonra teslim ettiler ve bu süre boyunca hiç bir şekilde ne destek alabildim nede doğru dürüst bi cevap bunun üzerine 22 gün sonunda bana gelen mailde sunucu ödemesini 3 gün içinde yapmazsanız sunucnuz bloke olacaktır diyordu ve faturayada extra ücretler yansımıştı hesapta olmayan belirtilmemiş hemen mail attım ve itirazlarımı belirttim 3 gün sonra cevap geldi yaptığım itirazların hepsi gözardı edilmişti ve sadece ödeme yapmam isteniyordu hemen cevabımı yazdım burda yazmayacağım bir cümle kurdum alın sunucnuzu ........ ve leaseweb ile olan kısa ilşkim bitti ödemiş olduğum parada boşa gitti
  • 31-05-2009, 12:25:47
    #45
    Üyeliği durduruldu
    pardon hocam aysima ile ilgilydi ama zaten lesaweb sunucuları onlar satyor biliyorum ayberk beyinde bu konuya mesajı vardır ben aysimaya yazmıştım yanlışmı oldu acaba olduysa özür dilerim bi yanlış anlaşılma oldu bu arada bugün sabah sunucu geldi hayret yedekte aldım allaha sükür büyük sıkıntıydı anlamadım sunucu 1 gelio 1 gidi 2 saat sonra yine gider eminim akıl erdiremedim dediğim gibi benim sorunum aysimayla yanlış olduysa tekrar affola hayırlı günler?