Konu
Leaseweb Rezaleti =)
12-10-2008, 17:20:33
#38
plazma
bilgilendirme: işler o kadar yavaş yürüyor ki... bir mail atıyolar onay için, cevabı atıyosunuz errtesi gün cevap geliyor... 1günde rootu istediler bu sabahta reinstall atalım mı diye sordular =) sonuç 50 saattir down =)