bilgilendirme: işler o kadar yavaş yürüyor ki... bir mail atıyolar onay için, cevabı atıyosunuz errtesi gün cevap geliyor... 1günde rootu istediler bu sabahta reinstall atalım mı diye sordular =) sonuç 50 saattir down =)