yaklaşık 8 ay kadar önce leaseweb ten sunucu aldım 10 gün sonra teslim ettiler ve bu süre boyunca hiç bir şekilde ne destek alabildim nede doğru dürüst bi cevap bunun üzerine 22 gün sonunda bana gelen mailde sunucu ödemesini 3 gün içinde yapmazsanız sunucnuz bloke olacaktır diyordu ve faturayada extra ücretler yansımıştı hesapta olmayan belirtilmemiş hemen mail attım ve itirazlarımı belirttim 3 gün sonra cevap geldi yaptığım itirazların hepsi gözardı edilmişti ve sadece ödeme yapmam isteniyordu hemen cevabımı yazdım burda yazmayacağım bir cümle kurdum alın sunucnuzu ........ ve leaseweb ile olan kısa ilşkim bitti ödemiş olduğum parada boşa gitti