ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;
hakkımızdaki güzel yorumlar için osman ve çağdaş kardeşlerime özellikle teşekkür ediyorum. Sıkıntı hakkındaki söyleyeceğim şey ise kısa ve basit. Leaseweb bundan 1-2 sene öncesine kadar daha çok büyük firmalara çalışıp son kullanıcıyı kaideye almayan bir firmaydı fakat son 2 senedir son kullanıcılara yönelmek için ciddi bir çalışma içindeler. Zaten şu an için türkçe desteği konusundada leaseweb aysimaservers.com olarak bizi önermektedir. Bizim desteğimiz iyi 24 saat içerisinde sorunuza yanıt gelicektir diye bir garantileri kullanım sözleşmesinde yok. Leasewebin hattı iyi çok ucuz ama ona görede - leri var tabii bunlarıda zamanla çözüceklerdir. He partnerden alırsak ne olurki derseniz size netdirekt örneğini veririm. Hollandaya herkes birşeyler söylüyorda netdirekt giga vb dc lerle direkt çalışanlar oldumu hiç ? olduysa neler çektiklerini braya yazabilirler. 30-40 sunucusu olan kişileri bizzat gördüm teknik destek sorunları yüzünden daha büyük bayilerle çalışmaya başladılar. Satış departman saatleri teknik destek şartları kullanım sözleşmesinde gayet açık ve net bu yüzden hiçbir şekilde suçlayamassınız. Adamların dediği şu hat ucuz sunucu ucuz teknik destek bekleme. He istiyormusun orada management ücretleri mevcut onlardan sana uyanı seç he seçmedinmi beklemek zorundasın donanımsal bile olsa. Bizim avantajımız nedir onuda yazayım. Direkt olarak bizim bir account managerımız var. 7/24 telefonla ulaşabildiğim kafadan 2 kişi var. Birisi Rob de Vos biriside Koen Plate. Rob de Vos account manager Koen Plate Türkiye bağlantılarını kuran arkadaş. Problem ciddi boyutlarda ( donanımsal vb ) olduğu zaman ulaşamassam birisine direkt olarak onlara telefonla ulaşıp sorunu çözebiliyorum. Zaten onlarında işine gelen bu bir kişiyle muhattap oluyorlar 100 kişiyle olucaklarına. Yüksek kapasite sunucularda daha düşük fiyatlar bile sunabiliyoruz tıpkı netdirekt resellerlarında olduğu gibi. Şartlar aynı herhangi bir değişiklik yok. Bizimde sorunlarımız oluyor bakın bir sunucuyu 3 gündür teslim edemedim. Sebebide yeni hp model sunucular geldi debian etch için ethernet driver problemi var. Başka bir sürüm kuruyoruz directadmin kabul etmiyor. Sağolsun arkadaşlar konuyla ilgililer. Bu kadar uzun sürmeside onlardan kaynaklı değil debian ile alakalı. Ama müşteriye bakarsan sunucum kurulup teslim edilmedi 3 gündür oda ona bakar. Sebepleriyle ilgilenmez nedenini sorgulamaz. Ama işin bu boyutları değişik oluyor işte.. plazma nickli arkadaşım sen leasewebe ticket numaranı yazdınmı ? ve kullandığın sunucu express mi ? Eğer yollamadıysan banada yolla bir sordurayım neymiş derdi.

bu anlatılanların üstüne bu konu kapatılmalı.

Plazma arkadaşım sende en kısa sürede bir bayiden alım yaparsan dertlerinden kurtulursun.