konuyuhortlatmak gibi olacak ama suncum uçtu 15 gündür zaten açılmıyordu destek istedim plesk panele destek vermiyorlarmış hadi onuda geçtim winede vermiyorlar denedik çünki onuda sadece win pleskmi ne ona veriyorlarmış adamlara bişey diyemiyorum ilk etapta suncuyu kapatmakla tehdit ediyorlar kuralları varmış oranın sanki askeriye
ERROR: PleskFatalException
Unable to connect to database: mysql_connect() [<a href='function.mysql-connect'>function.mysql-connect</a>]: Too many connections
0: common_func.php3:108
psaerror(string 'Unable to connect to database: mysql_connect() [<a href='function.mysql-connect'>function.mysql-connect</a>]: Too many connections')
1: auth.php3:93msn engellediler açtğım ticketlerede derdimi ya tam anlatamıyorum özür dileim sunucu konusunda master yapmadım anlatsam bile tam yapılmıyor 15 gündür sitelerime erişim yok yada çok kısıtlı örnek destek istediğimde bana verilen cevap
Hukuku çok iyi biliyorsanız bizim sattığımız malı tek taraflı iptal edip ücretide geri yollayabileceğimizi çok iyi bilirsiniz.
Sunucuyu iptal ediyorum hesap numarası verin ücret geri yatırılıcak.
Saygılarımla
Ayberk Yançatoral
Aysima Bilgisayar ve İnternet Hizmetleri Teknik Destek
buda başka bi cevap
BİZ PLESK KONUSUNDA %100 DESTEK GARANTİSİ VERMİYORUZ HİÇBİR ZAMANDA VERMEDİK. SİZİ BAŞKA PANELLİ SUNUCUYA ALDIM ONUDA BEĞENMEDİNİZ HATIRLA.
daha öncede bunu yaptılar sunucuyu suspansed ettiler alıştık yani bişey diyemiyorum desem sunucu susacak ben susuyorum yedeklerimi alsaydım bari onu kurtarabilirmiyim bilmiyorumplesk tıkladığımda
https://85.17.137.41:8443/login.php3
gördüğünüz gibi ssh bağlanmıyor ne zamandır bu durumlar devam ediyor günlerce ns problemi yüzünden siteler kapalı kalmıstı aynı nsleri ki sunucya birden atamışlar biri gelse öteki gidiyor

ben sunucumun gelmesi için ortağımınınkinin gitmesini bekliyordum

diycek bişey bulamıyorum perişan oldum reklam gelirleri herşey gitti parada kazanamadık aksaklıklardan simdi eminim sırtı kalın olanlar çıkıp destek olacaklar övecekler

görünen köy kılavuz istemio gerekirse hepsi kayıtlı bende aklınız durur dökerim buraya aslında sikayuet babında değil derdimi anlattım arkadaşlar napacam simdi ben?