pardon hocam aysima ile ilgilydi ama zaten lesaweb sunucuları onlar satyor biliyorum ayberk beyinde bu konuya mesajı vardır ben aysimaya yazmıştım yanlışmı oldu acaba olduysa özür dilerim bi yanlış anlaşılma oldu bu arada bugün sabah sunucu geldi hayret yedekte aldım allaha sükür büyük sıkıntıydı anlamadım sunucu 1 gelio 1 gidi 2 saat sonra yine gider eminim akıl erdiremedim dediğim gibi benim sorunum aysimayla yanlış olduysa tekrar affola hayırlı günler?