Ben aracılardan almıyorum ki
Leaseweb' te sadece birkez network ile ilgili sorun oluştu, kendilerine ulaştım,kısa süredede düzeltildi. Bu konudada geniş bir şekilde tarafıma bilgi verildi.
Ben hiç bir rezalet durum yaşamadım. Kaldıki sunucuyu ilk 1 ay içersinde iptal ettirin paranızı beklemeden geri gönderiyorlar, beğenmedim demeniz yeterli onlar için.
45 tane elemanları olması lazım teknik destekte, bir o kadarda satış bölümünde var.
Genel müdür yard. Türkiye' ye - Istanbul' a gelmişti. Bir kaç firmayı ziyaret etmişti. Ordan biliyorum
Saygılar.