• 27-04-2020, 01:14:21
    #55
    mehmetcelikoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Firmanın işi yok sizimi takip edecek hastamı oldunuz veya mutlumusunuz? En mantıksız konuşmanız dolar kuru. Aylık ödeme yapıyorsunuz. Siz şuan farklı bir hayal dünyasındasınız Hangi firmanın ne aldığını bilemezsiniz almış olsa bile sizi ilgilendirmiyor. Ortada bir yazılım var ve işleyiş standartı budur.

    O kadar kişi açıklama yapıyor halen aynı cümleleri tekrar ediyorsunuz. Yazaçak çok şey varda neyse...
    Benim sözüm sektöre sen niye sınır yaptım ürünü senden almadım ki müşteri memnuniyeti diye bir şey vardir bilirmisin anadolu hatir çeklerini daha tüccar olamamışsın ben ne yapayım
    Ben yılların müşterisiyim iki gün geçti diye kapatilirmi fatura göndermeyi akıl eden otomasyon müşteriye kolaylık yapmaya gelince niye sesi soluğu çıkmıyor. Banane arkadaşım beni bağlamaz ki senin anlayışın para öncelik kılarsan ona gore müsterih olur. Neyse hayırlı geceler. Siz müşterinize para gözüyle bakın bakalım.
  • 27-04-2020, 01:35:01
    #56
    Konuyu açan kişi haklı, Hosting firması da haklı. İki taraf da kendine göre haklıdır.
    Host firması 5-6 gün bekleyebilir otomasyon deyip işin içinden çıkmak kolay. Ama yinede haksız diyemeyiz.
    Arkadaş neden kapatmış demiyor zaten. 5 yıllık müşteriyim 5-10 gün idare edebilirlerdi diyor. O da haklı yani.
  • 27-04-2020, 02:30:49
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Bir çok host firması verilen emeği bilmeden, çekilen çileyi bilmeden, zamanı bilmeden hemen az bir gecikme olunca fişi çekiyorlar. Aslında kendi iplerini çekiyorlar.
  • 27-04-2020, 04:01:56
    #58
    ozanalkancomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu tarz konuları dikkatle takip ediyorum ve ürün ya da hizmet alırken kararlarımı etkiliyor. Hatta kullanıcılara notlar da ekliyorum. Eminim benim gibi davranan bir çok kullanıcı da vardır. Yani demem o ki firmalar aslında yazdıklarıyla işletme kültürüyle alakalı bir imaj da sergiliyorlar. Konuda servis sağlayıcı firmaların yazdıklarında hiçbir yanlış yok. Dedikleri gibi otomasyon işleyişi var. Sürelere göre komutlar gerçekleşiyor. Bu da gayet normal, anlaşılabilir durum. Fakat konudaki tatsızlık müşteri odaklı olmayan hizmet anlayışı. Bana göre anlaşılamayan kısım tam olarak burasıdır. Yani konuda kimse veresiye çalışalım ya da para vermeden hizmet alayım dememiş zaten. Hizmet süresi dolacağından haberdar olmak istemiş. Firmanın elbette böyle bir zorunluluğu yok ama sonuç olarak bir mağduriyet oluşmuş ve firma, belki bir müşteri kaybetmiş. Baktığımızda kazanan olmamış. Çok da dağıtmak istemiyorum ama kimse slider'ına parayı veren düdüğü çalar yazmıyor. Bu bilinen bir şey zaten. Kardeşim işine geliyorsa kafasıyla da müşteri kazanılmaz. Bu süreçte mümkünse son yedekleri iletelim, işlem sırasına alıp yedekleri kontrol edelim, 1 ay bizden olsun gibi bir yaklaşımla o müşteri belki 5 sene daha kalacak.

    Özetle demek istediğim naçizane ben bir müşteri olarak, müşterilerine yaklaşımı daha iyi olan firmaları tercih ediyorum. Hizmet kapsamını artırmak, maliyetleri de artırabilir ama daha anlayışlı yaklaşımlar sizlere daha fazla müşteri kazandıracaktır.
    Aynen üstadım hosting elemanı veya komisyoncu arkadaşlar ister istemez olaya para gözüyle bakmışlar benim bir kez sektirmem yoktur erken ödemem vardir. Yani sistemi kapatmayı bilen otomasyon ne hikmetse işine gelmeyince bilmiyor dönüyor. Inanın blazing fast sitem vardı adamlar ukraynada kaç kere mail ile dönüş yaptılar marka vermek istemiyorum ama bazı arkadaşlar olayı dramatize ettiler bayağı üzüldüm durumlarına meğer 35 TL gelmese iflas edecekler yazık çok yazik



    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok host firması verilen emeği bilmeden, çekilen çileyi bilmeden, zamanı bilmeden hemen az bir gecikme olunca fişi çekiyorlar. Aslında kendi iplerini çekiyorlar.
    Zaten 35 TL bel bağlayan firma bence bu isi yapmasın. Güvenmeyin arkadaşlar. Her şey para mi ya. Adam hastalanır covid olur sokağa çıkamaz interneti olmaz ne yani firmalar bunu bilmiyormu bütün ülke kapandı migros kapattı dükkanını senin aklına gelmiyor mu müşterim belki hastalandı. Bizim hosting firmalarımız tasarımda büyük gerisi hikaye malesef. Inşallah buradan ders edinirler müşterilerine sahip cikarlar



    ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan kişi haklı, Hosting firması da haklı. İki taraf da kendine göre haklıdır.
    Host firması 5-6 gün bekleyebilir otomasyon deyip işin içinden çıkmak kolay. Ama yinede haksız diyemeyiz.
    Arkadaş neden kapatmış demiyor zaten. 5 yıllık müşteriyim 5-10 gün idare edebilirlerdi diyor. O da haklı yani.
    Hocam emin olun hosting firmaları bir iki ay müşterilerinden para almasa batmazlar. Yani müşterisi demeden şunu yapamadı gel kardeşim iki ay nendensin. Zaten senin bu ay atlatacak akçan yoksa yarın ne olacak yarın bisey olsa bırakıp gidecem. Bu müşterine güven verir mi. Vermez. Benim derdim bedavaya getirmek degilki. Amacım duyarlı olmak kafayı kuma gömmek değil. Sen hostingci olsanda bilişimci olsanda covid 19 herkes etkiledi. Senin ne özelliğin var.



    EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 tl deyip geçmeyin Ben hosting işi yapmıyorum zamanında yaptım iyi biliyorum ayda 100 kişi ödemese yada geciktirse bu rakam yekün tutuyor. Size göre 35 tl kendi ödemenizi yazıyorsunuz ya gerede sizler gibi ödemesini geciktiren unutan yada art niyetli kişler. Hosting sattığım zamanlarda bana wp den yada destek talebinden yazan bir şekilde bildiren hiç bir müşterimin hesabını askıya almadım. Üşenmeyip bir destek talebi açsaydınız hesabınız askıya alınmazdı %99. Sistemler artık otomasyonlarla dönüyor sizinkide büyük ihtimal otomasyon kapattı.

    @iyi; Turgayım sen iste makina yolluyayım sana
    Bak hayırlı müşterine server veriyon ticaret isi ahbap çavuş ilişkisine benzemez. Zaten eskiden yapmisin. Hosting isi bundan bir yıl iki yıl sonrasını planlama işidir öyle 35 TL sen hesap edersen kimse senden ürün almaz niye alim yarın server kapatınca kim hesap verecek yaşanmasını burada ben bu firmaya binlerce lira ödedim 35 TL için bence değmez ama vizyonları yok tek kişilik dev kadro olunca böyle oluyor kurumsal olmak 0850 baslayan numara almak değildir kurumsal müşterisini tanımaktır belesciler sen bilmiyormusun ilk günden anlarsın anlamazsan yapma bu isi



    FiBuHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar;
    Otomasyon sistemi aynı zamanda müşteriyi bilgilendirmektedir. Kimsenin modül yazdırma ihtiyacı yoktur. Kusura bakmayın ama bizler bir şeyler aksamasın diye para verip sms satın alıyorsak kendimiz için değil siz zor durumda kalmayın diye.
    Bakın VDS alan bir müşterim. İlk alırken 20 gün tolerans gösterdim rica etti onayladım.
    Şimdi aşağıda kaç kere SMS gitmiş bir bakın;

    Sadece tek müşteriye ve bu müşterinin ödemesi 16 Nisan, Bugün 25 Nisan. Tam 5 kez fatura ödenmediği bilgisi SMS olarak ulaşmış.
    Şimdi bu müşteri ve bunun gibi müşteriler, müşteri memnuniyetinden bahsetmesinler. Ben sistem satın alıp size bildirim yapıyorsam bir zahmet Whatsapp, Facebook, Instagram, Telefon, Mail, Müşteri Destek paneli gibi sunulan hizmetlerden sadece bir tanesine bu ay ödeme yapamayacağım erteleyebilir misiniz dese zaten sorun yok. Otomasyon işi olmasa kimse burada iş yapamaz elindeki işi bitirmekten sizde saatlerce hizmetim aktif olmadı diye beklersiniz.

    Herkes sorumluluklarını yerine getirmeli..
    Dostum anladık kurmuşum sistemini ortada bir kriz var ben kapatmışım sende kapatmışsın almiyiver iki ay 5 yıl tıkır tıkır paranı kat be kat almışsın iki ay mi idare etmek zorunuza gidiyor bu iş pandemi keyfi değil anlamıyoruz mu ya
  • 27-04-2020, 04:40:19
    #59
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen üstadım hosting elemanı veya komisyoncu arkadaşlar ister istemez olaya para gözüyle bakmışlar benim bir kez sektirmem yoktur erken ödemem vardir. Yani sistemi kapatmayı bilen otomasyon ne hikmetse işine gelmeyince bilmiyor dönüyor. Inanın blazing fast sitem vardı adamlar ukraynada kaç kere mail ile dönüş yaptılar marka vermek istemiyorum ama bazı arkadaşlar olayı dramatize ettiler bayağı üzüldüm durumlarına meğer 35 TL gelmese iflas edecekler yazık çok yazik





    Zaten 35 TL bel bağlayan firma bence bu isi yapmasın. Güvenmeyin arkadaşlar. Her şey para mi ya. Adam hastalanır covid olur sokağa çıkamaz interneti olmaz ne yani firmalar bunu bilmiyormu bütün ülke kapandı migros kapattı dükkanını senin aklına gelmiyor mu müşterim belki hastalandı. Bizim hosting firmalarımız tasarımda büyük gerisi hikaye malesef. Inşallah buradan ders edinirler müşterilerine sahip cikarlar





    Hocam emin olun hosting firmaları bir iki ay müşterilerinden para almasa batmazlar. Yani müşterisi demeden şunu yapamadı gel kardeşim iki ay nendensin. Zaten senin bu ay atlatacak akçan yoksa yarın ne olacak yarın bisey olsa bırakıp gidecem. Bu müşterine güven verir mi. Vermez. Benim derdim bedavaya getirmek degilki. Amacım duyarlı olmak kafayı kuma gömmek değil. Sen hostingci olsanda bilişimci olsanda covid 19 herkes etkiledi. Senin ne özelliğin var.




    Bak hayırlı müşterine server veriyon ticaret isi ahbap çavuş ilişkisine benzemez. Zaten eskiden yapmisin. Hosting isi bundan bir yıl iki yıl sonrasını planlama işidir öyle 35 TL sen hesap edersen kimse senden ürün almaz niye alim yarın server kapatınca kim hesap verecek yaşanmasını burada ben bu firmaya binlerce lira ödedim 35 TL için bence değmez ama vizyonları yok tek kişilik dev kadro olunca böyle oluyor kurumsal olmak 0850 baslayan numara almak değildir kurumsal müşterisini tanımaktır belesciler sen bilmiyormusun ilk günden anlarsın anlamazsan yapma bu isi




    Dostum anladık kurmuşum sistemini ortada bir kriz var ben kapatmışım sende kapatmışsın almiyiver iki ay 5 yıl tıkır tıkır paranı kat be kat almışsın iki ay mi idare etmek zorunuza gidiyor bu iş pandemi keyfi değil anlamıyoruz mu ya
    Evet sistemi kurduk ama anlayış 2 taraftada.olmali. yani siz onlardan öyle bir şey beklerken onlarda sizden haber bekliyor.
    Maalesef hosting şirketleri her şeye dolarla sahip olabiliyor.
    Deseniz ki 5 yıldır.musterisiyim haber verdim ama yine de anlayışla karsilamadilar evet size hak verirdim.

    Siz de düşünün pandemi sadece sizde değil bizde de var. Şu anda 3 ay erteledigim 20 e yakın müşterim var hepside haber verdikleri için erteledim.

    Ama ben Cpanel, litespeed, cloudlinux, imunify softacolous, jetbackup , drive yedekleme alanı gibi ücretleri pandemi dolayısı ile erteleyemiyorum. Cebimden idare ediyorum tüm hosting firmaları da bunu yapıyor şu anda.
  • 27-04-2020, 05:01:34
    #60
    FiBuHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sistemi kurduk ama anlayış 2 taraftada.olmali. yani siz onlardan öyle bir şey beklerken onlarda sizden haber bekliyor.
    Maalesef hosting şirketleri her şeye dolarla sahip olabiliyor.
    Deseniz ki 5 yıldır.musterisiyim haber verdim ama yine de anlayışla karsilamadilar evet size hak verirdim.

    Siz de düşünün pandemi sadece sizde değil bizde de var. Şu anda 3 ay erteledigim 20 e yakın müşterim var hepside haber verdikleri için erteledim.

    Ama ben Cpanel, litespeed, cloudlinux, imunify softacolous, jetbackup , drive yedekleme alanı gibi ücretleri pandemi dolayısı ile erteleyemiyorum. Cebimden idare ediyorum tüm hosting firmaları da bunu yapıyor şu anda.
    Hocam bu kriz beni anladiniz siz firma olarak dersiniz ki müşterinize dostum bende yok iki seçenek ya paranı öde yada al yedeklerini bende kapatıyorum serverları hastalık bitsin yeniden açınca gelirsin olay bu hocam madem aynı gemideyiz bi zahmet sizde elinizi taşın altına sokun passat jeep değilde orta halli arabaya geçin müşteri kolaymı kazaniliyor



    Bak lokantalar yılların çalışanını bir günde yüzüstü bıraktı patronlar kapattı ne yapsın herkes madur hocam bir eleman kolay mi yetişiyor müşteri sadece parasını odeyenmidir sizce



    Ben o firmaya ayda 100 TL vds müşteri yaptım tek kuruş almadım o ne yaptı iki günde güm site kapattı ama yemezler hocam arkadaş bildirdim oda bırakacak en kısa sürede bak ben basit bir kişi getirmişim firmaya sürekli müşteri



    Sitemin yedeğini aldım dedi sonra baktık site yedeği alınmamış birde beni başkasına yönlendirdi inanın 3 aylık makale yedegim heba oldu hocam zarar büyük ben yine ses cikarmadim firma ismi vermiyom bana dava acar r10 yetkililer şikayet eder pandemi bitsin zaten ilk iş bırakmak



    waptayiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir firmayla 5 yıl çalışıyorsam eğer, bir kere geciktirdiğimde taviz tanınmasını beklerim bir müşteri olarak, otomosyan felan geçin bunları isterlerse yaparlar. (Burada firma suçlu)
    Bir müşteri olarak ödememi geçiktireceğim zaman firmaya iletmem işimi garantiye almamı sağlıcaktır. Çok önemli bir iş olsa sizin için emin olun işinizi şansa bırakmazsınız acaba firma kapatıcak mı diye beklemem destekden yazardım. (Böyle bakarsak müşteri suçlu)

    Her iki tarafında suçu var diyip konuyu kapatalım.
    Arkadaşım firmalar ile duygusal bağ kurmamak lazım malum ilk hosting firmaları kapı yüzünüze duvar oluyor bundan sonra hocam al gülüm ver gülüm madem iş paraya bakıyor yaptığı hatada gözünün yaşına bakmayacaksın sende müşteri olarak bu benim başıma geldi binlerce kişi okuyor kanaat edindi değil mi



    ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumdan bende müzdaribim. Yalnız sanırım sistem otomatik işliyor.
    Yok be hocam sistem işlerine geldiği gibi işliyor milyonlarcası kullanıyor altı üstü whm panel işte sende al bir server kur



    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem otomatik kızacak darılacak bir şey yok ayrıca bi zahmet ödeyin açılır sisteminiz mahkemeye gidip ne diceksiniz paramı ödemedim kapattılar mı diceksiniz
    Yok üstadım ne mahkemesi yahu abarttınız ben isim vermiyorum beni mahkemeye verirler diyorum yanlış anladiniz ödedim üstadım dolar kurundan zam çabası valla zaten bu kur farkı hostingcilere yaradı ileriyi düşünüp parayı peşin ödeyen firmalar parayla beştaş oynuyorlar



    GHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen haksızsınız. Haksız olduğunuz halde aynı şeyleri tekrarlıyorsunuz. İsterlerse yaparlar diye bir durum yok. Hosting firmasına belirtmek zorundasınız. Kimse bebek bakıcılığı yapmak zorunda değil.
    Siz kırılmayın, alınmayın diye otomasyon sistemi durdurulacak ve bakkal sistemine geçilecek. İlginç bir öneriymiş.
    Madem ödemeniz gecikti firmalar zaten direkt silmiyor, en az 3 gün bekliyor son ödeme tarihinden sonra. Demek ki o süreyi de geçmişsiniz. Bu süre içerisinde de belirtmemişsiniz şu gün ödeme yapacağım diye. Haksızsınız.

    Bir de dava konusu olacakmış. Firmayı ne ile suçlayabilirsiniz ki bu durumda?
    Bakin bu genel bir durum bebek bakıcılığı veya vakıf guraba değil sen zaten kdv dahil o paranın kat be kat almışsın ah hocam cpanel kullanmıyor firma lisans derdi de yok kendi otomasyonu beni verirler isim açıklarsam diyorum ah ah ah okumadan yazılan yorumlar illa linç edeceğiz vatandaşı sosyal medya sürü pisikolojik



    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şakaysa komik gerçekse daha komik, parayı veren düdüğü çalar bu kadar basit kimse sizi idare etmek zorunda değil yıllardır 3 kuruşluk ürünlerine neden fahiş fiyatlar ödüyorsunuz yeni mi farkına vardınız bunun?
    Anadolu firması dedik plaza dili kullanmıyorlardı yerel idiler kazansın dedik bilirsiniz sektörde 10 TL ürünü 100 TL satan firma çok bilmeyen müşteriye güvendik ama baktık ki guvendimiz dağlara karlar yagdirmislar inan yillarca binlerce lira aldilar inan birak dudugu yan fulut caldilar duduk nedirki zaten maddiyatsizliktan degil pandemi odeme yapamadik sagolsun whm panel kafa basmamis



    Pandemi sokaga cikma yasagi hocam anliyorsunuz bankalar kapali oluyor polis amca yasak diyor gidemiyorsun ha oyle bir durum iste ah dudukluk durum olsaydi biz hep dudugu caliyoz hocam
  • 27-04-2020, 10:49:53
    #61
    Alıntı
    Anadolu firması dedik plaza dili kullanmıyorlardı yerel idiler kazansın dedik bilirsiniz sektörde 10 TL ürünü 100 TL satan firma çok bilmeyen müşteriye güvendik ama baktık ki guvendimiz dağlara karlar yagdirmislar inan yillarca binlerce lira aldilar inan birak dudugu yan fulut caldilar duduk nedirki zaten maddiyatsizliktan degil pandemi odeme yapamadik sagolsun whm panel kafa basmamis


    Pandemi sokaga cikma yasagi hocam anliyorsunuz bankalar kapali oluyor polis amca yasak diyor gidemiyorsun ha oyle bir durum iste ah dudukluk durum olsaydi biz hep dudugu caliyoz hocam
    Bu pandemi günlüğünde duyarlı kurumsal firmalar zaten tek tek açıklama yaptılar sistemlerine manuel müdahele ettiklerini söylediler hizmetlerin duraklatılmaması için.
    Forumda da bir kaç örneği vardır.

    Bu bold ile belirttiğim kısmı bilerek bold ile işaretledim. İlgili mesajı vermişimdir umarım. Konuyu kilitliyorum.