FiBuHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sistemi kurduk ama anlayış 2 taraftada.olmali. yani siz onlardan öyle bir şey beklerken onlarda sizden haber bekliyor.
Maalesef hosting şirketleri her şeye dolarla sahip olabiliyor.
Deseniz ki 5 yıldır.musterisiyim haber verdim ama yine de anlayışla karsilamadilar evet size hak verirdim.

Siz de düşünün pandemi sadece sizde değil bizde de var. Şu anda 3 ay erteledigim 20 e yakın müşterim var hepside haber verdikleri için erteledim.

Ama ben Cpanel, litespeed, cloudlinux, imunify softacolous, jetbackup , drive yedekleme alanı gibi ücretleri pandemi dolayısı ile erteleyemiyorum. Cebimden idare ediyorum tüm hosting firmaları da bunu yapıyor şu anda.
Hocam bu kriz beni anladiniz siz firma olarak dersiniz ki müşterinize dostum bende yok iki seçenek ya paranı öde yada al yedeklerini bende kapatıyorum serverları hastalık bitsin yeniden açınca gelirsin olay bu hocam madem aynı gemideyiz bi zahmet sizde elinizi taşın altına sokun passat jeep değilde orta halli arabaya geçin müşteri kolaymı kazaniliyor



Bak lokantalar yılların çalışanını bir günde yüzüstü bıraktı patronlar kapattı ne yapsın herkes madur hocam bir eleman kolay mi yetişiyor müşteri sadece parasını odeyenmidir sizce



Ben o firmaya ayda 100 TL vds müşteri yaptım tek kuruş almadım o ne yaptı iki günde güm site kapattı ama yemezler hocam arkadaş bildirdim oda bırakacak en kısa sürede bak ben basit bir kişi getirmişim firmaya sürekli müşteri



Sitemin yedeğini aldım dedi sonra baktık site yedeği alınmamış birde beni başkasına yönlendirdi inanın 3 aylık makale yedegim heba oldu hocam zarar büyük ben yine ses cikarmadim firma ismi vermiyom bana dava acar r10 yetkililer şikayet eder pandemi bitsin zaten ilk iş bırakmak



waptayiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir firmayla 5 yıl çalışıyorsam eğer, bir kere geciktirdiğimde taviz tanınmasını beklerim bir müşteri olarak, otomosyan felan geçin bunları isterlerse yaparlar. (Burada firma suçlu)
Bir müşteri olarak ödememi geçiktireceğim zaman firmaya iletmem işimi garantiye almamı sağlıcaktır. Çok önemli bir iş olsa sizin için emin olun işinizi şansa bırakmazsınız acaba firma kapatıcak mı diye beklemem destekden yazardım. (Böyle bakarsak müşteri suçlu)

Her iki tarafında suçu var diyip konuyu kapatalım.
Arkadaşım firmalar ile duygusal bağ kurmamak lazım malum ilk hosting firmaları kapı yüzünüze duvar oluyor bundan sonra hocam al gülüm ver gülüm madem iş paraya bakıyor yaptığı hatada gözünün yaşına bakmayacaksın sende müşteri olarak bu benim başıma geldi binlerce kişi okuyor kanaat edindi değil mi



ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu durumdan bende müzdaribim. Yalnız sanırım sistem otomatik işliyor.
Yok be hocam sistem işlerine geldiği gibi işliyor milyonlarcası kullanıyor altı üstü whm panel işte sende al bir server kur



U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem otomatik kızacak darılacak bir şey yok ayrıca bi zahmet ödeyin açılır sisteminiz mahkemeye gidip ne diceksiniz paramı ödemedim kapattılar mı diceksiniz
Yok üstadım ne mahkemesi yahu abarttınız ben isim vermiyorum beni mahkemeye verirler diyorum yanlış anladiniz ödedim üstadım dolar kurundan zam çabası valla zaten bu kur farkı hostingcilere yaradı ileriyi düşünüp parayı peşin ödeyen firmalar parayla beştaş oynuyorlar



GHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen haksızsınız. Haksız olduğunuz halde aynı şeyleri tekrarlıyorsunuz. İsterlerse yaparlar diye bir durum yok. Hosting firmasına belirtmek zorundasınız. Kimse bebek bakıcılığı yapmak zorunda değil.
Siz kırılmayın, alınmayın diye otomasyon sistemi durdurulacak ve bakkal sistemine geçilecek. İlginç bir öneriymiş.
Madem ödemeniz gecikti firmalar zaten direkt silmiyor, en az 3 gün bekliyor son ödeme tarihinden sonra. Demek ki o süreyi de geçmişsiniz. Bu süre içerisinde de belirtmemişsiniz şu gün ödeme yapacağım diye. Haksızsınız.

Bir de dava konusu olacakmış. Firmayı ne ile suçlayabilirsiniz ki bu durumda?
Bakin bu genel bir durum bebek bakıcılığı veya vakıf guraba değil sen zaten kdv dahil o paranın kat be kat almışsın ah hocam cpanel kullanmıyor firma lisans derdi de yok kendi otomasyonu beni verirler isim açıklarsam diyorum ah ah ah okumadan yazılan yorumlar illa linç edeceğiz vatandaşı sosyal medya sürü pisikolojik



black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şakaysa komik gerçekse daha komik, parayı veren düdüğü çalar bu kadar basit kimse sizi idare etmek zorunda değil yıllardır 3 kuruşluk ürünlerine neden fahiş fiyatlar ödüyorsunuz yeni mi farkına vardınız bunun?
Anadolu firması dedik plaza dili kullanmıyorlardı yerel idiler kazansın dedik bilirsiniz sektörde 10 TL ürünü 100 TL satan firma çok bilmeyen müşteriye güvendik ama baktık ki guvendimiz dağlara karlar yagdirmislar inan yillarca binlerce lira aldilar inan birak dudugu yan fulut caldilar duduk nedirki zaten maddiyatsizliktan degil pandemi odeme yapamadik sagolsun whm panel kafa basmamis



Pandemi sokaga cikma yasagi hocam anliyorsunuz bankalar kapali oluyor polis amca yasak diyor gidemiyorsun ha oyle bir durum iste ah dudukluk durum olsaydi biz hep dudugu caliyoz hocam