• 26-07-2008, 15:19:07
    #28
    Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet sürem dolmadı daha neden konu kapatılsın.Ben burada mağdurum hizmet sözleşmemdede böyle bir madde yok.
    1 2 Müşteri için linux makinesi çalıştırılmaz müşterinin geri ödemesi yapılır. Başka firmalar ile çalışması istenilir.Alternatif Seçenekler Sunulur.

    Yani Siz istiyorsunuz diye koskoca firma aldığı kararlardan dönsün.Bir tek benim için dahi olsa makine çalışsın.

    Ayrıca ben konuda hiç kanıt dahil göremedim.

    Msn Logları Ticket Görüntüleri vs vs hiçbir kanıt olmadığından konunun kapatılmasını gerektiğini düşündüm mağdur olmayıpda okadar cok kişi varki mağdurum diyen kalkıp birde -rep vermişssiniz kanıtınız olmadığından dolayı yazdıklarınız pek inandırıcı bulmuyorum.
  • 26-07-2008, 18:48:36
    #29
    Natro.com u daha öncelerden biliyorum artık bilmiyorum nereden gördüm bilemiyeceğim şimdi ama, Natro ya ben ısınamadım doğrusu oradan beni kışkırtan birşey var. Artık site ismi mi, tasarım mı vs. herneyse o şirkete ısanadım bir türlü host alsam oradan rahat olamam nedenini bilmiyorum kışkırtan birşey var.

    Ama bayağıdır aynılar yenilenseler onlar için biraz daha iyi olacağı kaneatindeyim...
  • 26-07-2008, 20:57:20
    #30
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 2 Müşteri için linux makinesi çalıştırılmaz müşterinin geri ödemesi yapılır. Başka firmalar ile çalışması istenilir.Alternatif Seçenekler Sunulur.

    Yani Siz istiyorsunuz diye koskoca firma aldığı kararlardan dönsün.Bir tek benim için dahi olsa makine çalışsın.

    Ayrıca ben konuda hiç kanıt dahil göremedim.

    Msn Logları Ticket Görüntüleri vs vs hiçbir kanıt olmadığından konunun kapatılmasını gerektiğini düşündüm mağdur olmayıpda okadar cok kişi varki mağdurum diyen kalkıp birde -rep vermişssiniz kanıtınız olmadığından dolayı yazdıklarınız pek inandırıcı bulmuyorum.
    - Rep veririm arkadasım burada karalama olsa kanıt gereklı olur karalama yok destek@natro.com yazın size linux satıslarının durduruldugunu ve bu hizmeti suanda kullananlarında devam edemıyeceklerını yazarlar.Burada firmanın aksını iddia ettiği birseyı yazmıyorum karalamada yapmıyorum sadece firmanın yaptıgı oyuna karsı r10'daki kısılerı bilgilendırıyorum.Benden kanıt ıstıyorsunuz sankı sadece ben bu hizmette magdurum gibi.Fİrma ile iletişime telden gecin en büyük kanıt budur he yinede diyorsanız tatmın olmuyorum ölümüne natro ticketlarıda tek tek screen cekıp koyarım.
  • 27-07-2008, 00:03:11
    #31
    Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Rep veririm arkadasım burada karalama olsa kanıt gereklı olur karalama yok destek@natro.com yazın size linux satıslarının durduruldugunu ve bu hizmeti suanda kullananlarında devam edemıyeceklerını yazarlar.Burada firmanın aksını iddia ettiği birseyı yazmıyorum karalamada yapmıyorum sadece firmanın yaptıgı oyuna karsı r10'daki kısılerı bilgilendırıyorum.Benden kanıt ıstıyorsunuz sankı sadece ben bu hizmette magdurum gibi.Fİrma ile iletişime telden gecin en büyük kanıt budur he yinede diyorsanız tatmın olmuyorum ölümüne natro ticketlarıda tek tek screen cekıp koyarım.
    Konu Başlığı : Natro.com Uzak Durun
    Bu Başlığın Bir karalama Olmadığını Sadece r10 kullanıclarını uyarmak amaçlı konu açmış olsanız konu başlığında sanırım

    Natro.com Linux Satışlarını Durdurdu -Bilginize.

    Şeklinde Olurdu.Siz mağdur değilsiniz demiyorum fakat bu forumun uyulması gereken kurallar vardır. Bir Firmayı Karalayacaksanız Kanıt Olması gereklidir.(Konu Başlığınız Bence Firmanın itibarını zedeleyen ve karalamak için açılmış Başlık gibi yazılmılş)

    Hizmet Süreniz Dolmadığı Taktirde eğer hesabınızı kapatıyorlarsa bunun için banka dekontunuzu forumda paylaşın hizmet süreniz belki doldukdan sonra kapandı.

    Sonuçda Biz sizi tanımıyoruz Siz bizi tanımıyorsunuz.Firmayı Direk Suçlayacaksanız hizmeti kötü diyerek 1 yıllık sözleşmenizi banka dekontunuzu hesap kesim tarihini göstermeniz gerekir.

    Bu Konu için daha fazla yazmayacağım.Geçmiş olsun.
  • 11-09-2008, 12:52:39
    #32
    arkadaşlar konuyu canlandırıyorum ama bende natronun linux paketlerini kullanıyorum ve çok memnunum. Hizmet sürem dolması yaklaştığı için ve bu konuyu okuduktan sonra kendilerine ticket gönderdim. Ss ekliyorum.
    [/URL]
  • 11-09-2008, 21:11:50
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Natro ile 1 yıl çalıştım 3 sitem ile linux tabanlı. Hiç bir sorun yaşamadım ayda 1 sitelere en fazla 2 saatlik kesintiler oluyordu. Oradan ayrılmamın sebebide linux pkatlerinin kalkması. Linux paketi olan arkadaşlar uzatabilir ama üst seviye paketine geçemezler bunuda altta yazan arkadaşa söylüyorum.
    Şuan natroda parası 2-3 ay önce ödenmiş 2 adet hosting im var kullanmıyorum çünkü özellikleri yetmiyor. Tek kötü tarafı paket özleliklerinin çok düşük olması.
  • 12-09-2008, 02:32:00
    #34
    bircanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar konuyu canlandırıyorum ama bende natronun linux paketlerini kullanıyorum ve çok memnunum. Hizmet sürem dolması yaklaştığı için ve bu konuyu okuduktan sonra kendilerine ticket gönderdim. Ss ekliyorum.
    [/url]
    Sunada sana hersey güzel gelebilir ama +bw ye ihtiyacın oldugunda bir ek paketlerden bak bakalım sana nasıl kabus olucak hersey fiyat nasıl ucucak

    Yazısma Diyalogum;

    Ben;
    Alıntı
    Emir Sari Mesaj Tarihi: 22 Jul 2008 17:49
    Aylık olarak trafik yansılıtılmıs yanı su demekmı oluyor ;

    Ben hesap süremide bir yıl uzattıgımda 10gb trafikli 500mb kapasiteli bir hostinge yıllık ödeme kdv dahil 201YTL ödeme yapıcagım?
    Natro;

    Alıntı
    Goksel Mesaj Tarihi: 22 Jul 2008 18:09
    Sayin Musterimiz,

    iligli ücret aylık olarak verilen bir ücrettir.Yani hesabınız doğrudur.




    Saygılarımızla
    Çizgi Telekomünikasyon || Natro Web Hosting
    +90 212 2131213
    Http://www.natro.com
    Dipnot: yıllık normal fiyatı 22$ +5gb bw ile 201ytl
  • 03-11-2008, 16:20:22
    #35
    2 yil once 1 yil kadar natro da calistim. Sonra askerlik gorevi icin ayrildim ve o 2 yildirda natronun musterisiyim. Nadiren olan cok ufak aksakliklar disinda ben cok memnunum. Bir suru hostum var. Hostta hizmet almama ragmen tarfik sorunu hic yasamadim.Asagida da ekim ayi trafik raporum var. O resimde gorulen ek hizmet icin tek kurus ek odeme yapmadim. Bence gereksiz karalama yapiliyor.

  • 03-11-2008, 16:34:34
    #36
    Arkadasım konunun tarihine baksana neden eskı konuları hortlatıyorsunuz ki gereksız bir karalamada etmedim.Töbe estafurullah yahu adamı deli edersin sen.

    not: ilk mesajda bunu yazman sasırtıcı ve natro + 1gb ek trafik veriyor bukadar vermez hayırdır natrodamı calısıyorsun yoksa