2 yil once 1 yil kadar natro da calistim. Sonra askerlik gorevi icin ayrildim ve o 2 yildirda natronun musterisiyim. Nadiren olan cok ufak aksakliklar disinda ben cok memnunum. Bir suru hostum var. Hostta hizmet almama ragmen tarfik sorunu hic yasamadim.Asagida da ekim ayi trafik raporum var. O resimde gorulen ek hizmet icin tek kurus ek odeme yapmadim. Bence gereksiz karalama yapiliyor.