Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Natro ile 1 yıl çalıştım 3 sitem ile linux tabanlı. Hiç bir sorun yaşamadım ayda 1 sitelere en fazla 2 saatlik kesintiler oluyordu. Oradan ayrılmamın sebebide linux pkatlerinin kalkması. Linux paketi olan arkadaşlar uzatabilir ama üst seviye paketine geçemezler bunuda altta yazan arkadaşa söylüyorum.
Şuan natroda parası 2-3 ay önce ödenmiş 2 adet hosting im var kullanmıyorum çünkü özellikleri yetmiyor. Tek kötü tarafı paket özleliklerinin çok düşük olması.