arkadaşlar konuyu canlandırıyorum ama bende natronun linux paketlerini kullanıyorum ve çok memnunum. Hizmet sürem dolması yaklaştığı için ve bu konuyu okuduktan sonra kendilerine ticket gönderdim. Ss ekliyorum.
[/URL]