Alovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizmet sürem dolmadı daha neden konu kapatılsın.Ben burada mağdurum hizmet sözleşmemdede böyle bir madde yok.
1 2 Müşteri için linux makinesi çalıştırılmaz müşterinin geri ödemesi yapılır. Başka firmalar ile çalışması istenilir.Alternatif Seçenekler Sunulur.

Yani Siz istiyorsunuz diye koskoca firma aldığı kararlardan dönsün.Bir tek benim için dahi olsa makine çalışsın.

Ayrıca ben konuda hiç kanıt dahil göremedim.

Msn Logları Ticket Görüntüleri vs vs hiçbir kanıt olmadığından konunun kapatılmasını gerektiğini düşündüm mağdur olmayıpda okadar cok kişi varki mağdurum diyen kalkıp birde -rep vermişssiniz kanıtınız olmadığından dolayı yazdıklarınız pek inandırıcı bulmuyorum.