Natro.com u daha öncelerden biliyorum artık bilmiyorum nereden gördüm bilemiyeceğim şimdi ama, Natro ya ben ısınamadım doğrusu oradan beni kışkırtan birşey var. Artık site ismi mi, tasarım mı vs. herneyse o şirkete ısanadım bir türlü host alsam oradan rahat olamam nedenini bilmiyorum kışkırtan birşey var.
Ama bayağıdır aynılar yenilenseler onlar için biraz daha iyi olacağı kaneatindeyim...