• 28-09-2006, 18:04:35
    #19
    ben pek bılmıyorum ama şöle bı fıkrım var
    türk fırmalarının yabancılardan daha pahalı olmasının sebebi hem ınternet erışım fıyatlarının cok pahalı olması hemde serverları vs vs cok pahalıya alıyolar zaten yanılıyormuyum?
  • 28-09-2006, 23:14:43
    #20
    Misafir
    Türk'ün Türkten Başka Dostu Yoktur...
  • 29-09-2006, 06:04:38
    #21
    arkadaşlar sitedeki şikayetlerin çoğu türk firmalara ait demek ne kadar saçma bir bakış açısıdır? bunun sebebinin burasının türk forumu olduğunu bilmiyor musunuz? Ayrıca yabancıların her abuksabuk sitesine bakıyormusunuz? onlarda yok mu ***********? yapmayın Allah aşkına. Bir hosting satıcaz adam diyor şu kadar şu kadar istiyorum diyoruz 50$ AMA X KİŞİ 10$ a satıyor diyip oraya gidiyorlar. defalarca oluyor bu... Bize gelen müşterilerin çoğuda dolandırılmış insanlar. Dolandırılmadan şu işte ucuza kaçmaktan kurtulamıyor türk insanı. Bence burda olay Türk Firmalarından değil Türk kullanıcılardan kaynaklanıyor... Sadece Avrupalı müşteri daha uyanık, yemiyor kolay kolay böyle şeyleri o yüzden dolandırıcılar açsada iş yapamıyor. Ne zaman bedava sirke baldan tatlıdır anlayışından kurtuluruz o zaman dolandırıcılar bırakıp gider...
  • 29-09-2006, 12:56:55
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Sallayın ya bu jmalinie denen adam türk düşmanı her fırsatta kinini kusuyor ipne. Yazmanıza değmez bu lavuğa.Malmı desem antenmi desem ne idüğü belirsiz daha uygun evet bu jmalinie tam bir ne idüğü belirsiz
  • 29-09-2006, 23:52:57
    #23
    jmalinie nin söylediklerine kesinlikle ben de katılmıyorum. Bir TÜRK ün avrupalı dan daha avrupalı olması son derece anlamsız. Fakat Malatyasporlu onu eleştirme tarzın bu şekilde olmamalı.
  • 30-09-2006, 00:10:34
    #24
    neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi başlık açılmış söyleyeyim
    çok meşhur bi firma
    datacenter i var 2 yıldan fazla piyasada
    host reseller dedicated colocation her bi yere el atmış
    ama ne fatura kesiyor
    ne destek veriyor
    ne sorunu çözebiliyor
    kalite desen eser yok
    iso belgesi bile var ama doğru mu yalan mı belli değil.
    bi kesinti olduğunda şifrenin tek sahibinin dükkanına gitmesini bekleyeceksin.
    elemanların bi bilgiye sahip olduğundan şüphe duyarsın
    mail göndermiyo ilgilenin ki göndersin alsın dersin uzattıkça uzatırlar
    siteler açılmıyo dersin uzattıkça uzatır yok ticket doldur yok şu yok bu
    site 1 hafta kapalı kalır ama prensipli bi firmadı.
    sitenin 1 yıllık süresi dolmadan önce bi bilgi maili göndermez tak diye kapatır.
    açık dosyaların yedeklerini alacam dediğinde ki malum türk firması
    bizim prensiplerimiz var kapanan hesap açılmaz cart curt
    özetle herşeyi tamam olsa bile bu sektörde işini düzgün yapan bi türk zor bulunur. yok değildir ama zor bulunur ve azdır.
    +10000000000000000000......
  • 02-10-2006, 16:35:53
    #25
    ucuza kaçıp 12-18 yaş aralığı çocuklar yahut bu işi reseller vps dedicated ile yürütenler ile çalışırsanız tabi ki şikayetçi olursunuz böyle HEP TÜRKLER HEP TÜRKLER diye ortalıkta HEP DOLANIR HEP DOLANIRsınız. Bas parayı git şirketten al kardeşim sana kim dedi işi bilmeyenle iş yap diye. Yok dolandırıldım, yok biz türkler işi bilmiyoruz, yok artık yabancıyla çalışacağım falan fıstık hepsi bahane Türk'sünüz kardeşim Türk. Yabancıya vereceğin parayı sağlam Türk şirketlerine versen ne güzel olacak değil mi? Benim bildiğim sağlam türk şirketleri güzel iş yapıyor ÖRN: dgnteknoloji, rh
  • 02-10-2006, 22:38:51
    #26
    Üyeliği durduruldu
    tamam colorsofweb sen türk firmalarla çalış
    ben çok türk arkadaşla çalıştım ve bir çok firmayla çalıştım
    sitelerim daha çok ticari siteler.

    şimdi
    1. türk firması baya ilgili bilgili yardımcı fiyatları pahalı tamam
    ama site sık sık down oluyo
    fatura da kesiyor , şirket mirket ev1 den server almış son sistem
    ama benim sitem açılmıyo ne yapayım gerisini.

    2. türk firması yine izmir de datacenter i var
    fatura kesiyorlar iso bilmem ne belgesi var kaliteliyiz diyorlar yani
    kendileri kuruyor serverları co-location olaylarına girmişler
    normal hosting bayii paketi domain de satıyorlar ve baya fazla.

    siten hit almıyorsa haftalarca sen bile girmiyorsan tamam güzel firma yukarıda allah var sorunsuz

    yalnız siten açılmadığında ne hata veriyor neden açılmıyor diye aptalca soru sorup ticket açmanızı istiyorlar.
    mail gönderemiyoruz dersin yine aptalca diğer sorular.

    parayı peşin yıllık veriyorsun 1 yıl için ama 6 ay kullanıyorsun günü geldiğinde de tak diye haber vermeksizin kapatıyorlar
    neden kapatıyorlar ?
    bir yıllık 100 ytl ise 6 aylık 60 ytl 3 aylık 40 ytl 1 aylık 20 ytl
    yani sen bi günlüğüne bile açtıramıyorsun
    açtırmak için illa 20 ytl vereceksin.

    rica et lütfen de açılmaz.

    3. bir şahıs şirketi acemlik zamanımda daha önce çalıştığım firmadan dolayı mağdur olduğumda yardımcı oldu
    yardımda şu domain düştüğünde aldı tabi hergün ben soruyordum düşmüş mü diye
    neyse domainlerimi de host larımı da ondan alıyordum
    domain fiyatı hesaplarken uzattıkça uzatıyor host tan reseller a geçtim
    fakat o panelde baya bi garip çoğu yer pasifti
    ve siteler yine sık sık kesiliyor açılmıyordu
    mailler de de problem yaşıyorduk.
    birşey diyince afralar tafralar al paranı da uza lafları.
    en ufak bi soru sormanda kapatıyorum siteni felan.

    son zamanlarda yine bi türkle çalıştım
    yani yaşıda 12-18 değil 20 yaşından büyük
    aldığı serverlarda datacenteri da referansları da sağlam
    ama site devamlı down oluyor açılmıyor.

    ilk host+domain aldığım site de türktü ve firmaydı
    ne fatura geldi nede bi destek
    sık sık offline site
    ödeme zamanı geldiğinde bi haber bile verilmiyor.
    domainde ödenmiyor 100 dolar para istiyorlar yenileme için.

    1 yıldan fazla yabancı firmalarla çalışıyorum
    barındırdığım siteler çok sorunlu olmasına rağmen yine de memnundum hizmetten.
  • 02-10-2006, 22:49:20
    #27
    Üyeliği durduruldu
    haa bak şimdi bende türküm
    bazı firmalarda türküm diye benle çalışıyor
    ama onların sitesi down olmuyor
    mailleri problemsiz siteleri hızlı yada yavaş ama açılıyor bi şekilde
    ve ödemede kolaylık yapıyorum
    ödeme zamanında hatırlatmayabiliyorum unutabiliyorum ama
    domainleri düşmüyor renew yapılıyor ve müşteri mağdur olmuyor
    o mu arayacak beni yıllık ödemesi geldi al diye
    derse tabi o ayrı gözümdür
    1 ay yada 2 ay sonra da gidip ya sizin sitenin 2 ay evvel süresi doldu
    ordan bi bakiyemiz var diyorum
    tabi diyor al yada şimdi şunu al sonra yarısnı vereyim
    yada şöyle siteyi bi yenile baştan yapalım da öyle bi kampanya yap bize

    ne fatura kesiyorum nede şirketim yüzlerce kişiye hosting satmıyorum belki
    çok fazla alan çok fazla gb verip aylık 10 ytl 20 ytl demiyorum
    tek bi fiyat veriyorum site adresin şu ve açık kalacak işte
    tamam bu kadar.

    gevezelik ettim biraz