• 21-09-2006, 22:26:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sitedeki şikayetlerin 10 undan 8 si turk firmalarına ait.
    bence kesinlikle bir turk bir firmayla bilişim işi yapılmaz.
    türklerden başladım yabancılardayım şimdi ..başım rahat.keyfim yerinde.

    kim daha iyiyse alsın parayı ...
  • 22-09-2006, 01:23:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    jmalinie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitedeki şikayetlerin 10 undan 8 si turk firmalarına ait.
    bence kesinlikle bir turk bir firmayla bilişim işi yapılmaz.
    türklerden başladım yabancılardayım şimdi ..başım rahat.keyfim yerinde.
    kim daha iyiyse alsın parayı ...
    ne şimdi bu? sosyal bi mesajmı vermeye çalıştın? yada sana herkes türkmü yabancımı host firması kullanıyorsun dedi sende herkes öğrensin bir daha sormasınlar diye konumu açtın? ne tür bişey iletmeye çalıştın çitlembik?
  • 22-09-2006, 02:12:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Türk FİRMALAR sıkıntı yaratmaz.. sen bu güne kadar ucuz olsun diye, dedicated kiralayıp host firmasıyım diye gezenlerden aldıysan başın ağrır tabiiki..
  • 22-09-2006, 11:05:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kaliteli firmalardan aldığın fiyatlar sana pahalı gelmiştir. ucuza kaçmışsındır başın yanmıştır. neden paranı yabancılara yediriyorsunki git kaliteli host al parana kıy. kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun hesabı. Çok yanlış düşünmüşsün
  • 22-09-2006, 13:43:59
    #5
    Diğer arkadaşlara katılıyorum yanlış düşünmüşün işinin arkasında sağlam bir yerle çalışsaydın sorun yaşamazdın. piyasada çok kişi firma bu işi yapıyor sen doğru seçimi yapamamışın diye düşünüyorum.


    Saygılarımla
  • 22-09-2006, 15:07:37
    #6
    bencede ucuza kaçmazsan güzel Türk Firmalarındada alabilirsin
  • 22-09-2006, 15:46:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Peki neden insanlar hep maliyet en az olsun, alacağım hizmet çok yüksek olsun diye düşünür ? Sizler maliyeti kesmeye kalkarsanız alacağınız hizmet o kadar düşer. Yabancı firmalarda öyledir. Bugün çok ucuz fiyata, çok güvendiğiniz yerlerin yarın ne olacağını bilebilir misiniz ?
  • 22-09-2006, 15:57:04
    #8
    imzandaki site etek.com bayadır açılmıyor host yurtdışında çok iyi hizmet aldığın belli..
  • 22-09-2006, 18:00:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    elin gevuruna nee para verion ??
    reseller olan adam ben şirketim var holdingim var diyenden alırsan öyle olur
    Ama Dolandırıcılık Türklerin kanında var..