sitedeki şikayetlerin 10 undan 8 si turk firmalarına ait.
bence kesinlikle bir turk bir firmayla bilişim işi yapılmaz.
türklerden başladım yabancılardayım şimdi ..başım rahat.keyfim yerinde.
kim daha iyiyse alsın parayı ...
neden hep turkler?
26
●1.724
- 22-09-2006, 01:23:42Üyeliği durduruldune şimdi bu? sosyal bi mesajmı vermeye çalıştın? yada sana herkes türkmü yabancımı host firması kullanıyorsun dedi sende herkes öğrensin bir daha sormasınlar diye konumu açtın? ne tür bişey iletmeye çalıştın çitlembik?jmalinie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2006, 11:05:32Üyeliği durduruldukaliteli firmalardan aldığın fiyatlar sana pahalı gelmiştir. ucuza kaçmışsındır başın yanmıştır. neden paranı yabancılara yediriyorsunki git kaliteli host al parana kıy. kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun hesabı. Çok yanlış düşünmüşsün
- 22-09-2006, 15:46:37Üyeliği durdurulduPeki neden insanlar hep maliyet en az olsun, alacağım hizmet çok yüksek olsun diye düşünür ? Sizler maliyeti kesmeye kalkarsanız alacağınız hizmet o kadar düşer. Yabancı firmalarda öyledir. Bugün çok ucuz fiyata, çok güvendiğiniz yerlerin yarın ne olacağını bilebilir misiniz ?