sitedeki şikayetlerin 10 undan 8 si turk firmalarına ait.
bence kesinlikle bir turk bir firmayla bilişim işi yapılmaz.
türklerden başladım yabancılardayım şimdi ..başım rahat.keyfim yerinde.
kim daha iyiyse alsın parayı ...
ne şimdi bu? sosyal bi mesajmı vermeye çalıştın? yada sana herkes türkmü yabancımı host firması kullanıyorsun dedi sende herkes öğrensin bir daha sormasınlar diye konumu açtın? ne tür bişey iletmeye çalıştın çitlembik?