Peki neden insanlar hep maliyet en az olsun, alacağım hizmet çok yüksek olsun diye düşünür ? Sizler maliyeti kesmeye kalkarsanız alacağınız hizmet o kadar düşer. Yabancı firmalarda öyledir. Bugün çok ucuz fiyata, çok güvendiğiniz yerlerin yarın ne olacağını bilebilir misiniz ?