ben pek bılmıyorum ama şöle bı fıkrım var
türk fırmalarının yabancılardan daha pahalı olmasının sebebi hem ınternet erışım fıyatlarının cok pahalı olması hemde serverları vs vs cok pahalıya alıyolar zaten yanılıyormuyum?
neden hep turkler?
26
●1.724
- 29-09-2006, 06:04:38arkadaşlar sitedeki şikayetlerin çoğu türk firmalara ait demek ne kadar saçma bir bakış açısıdır? bunun sebebinin burasının türk forumu olduğunu bilmiyor musunuz? Ayrıca yabancıların her abuksabuk sitesine bakıyormusunuz? onlarda yok mu ***********? yapmayın Allah aşkına. Bir hosting satıcaz adam diyor şu kadar şu kadar istiyorum diyoruz 50$ AMA X KİŞİ 10$ a satıyor diyip oraya gidiyorlar. defalarca oluyor bu... Bize gelen müşterilerin çoğuda dolandırılmış insanlar. Dolandırılmadan şu işte ucuza kaçmaktan kurtulamıyor türk insanı. Bence burda olay Türk Firmalarından değil Türk kullanıcılardan kaynaklanıyor... Sadece Avrupalı müşteri daha uyanık, yemiyor kolay kolay böyle şeyleri o yüzden dolandırıcılar açsada iş yapamıyor. Ne zaman bedava sirke baldan tatlıdır anlayışından kurtuluruz o zaman dolandırıcılar bırakıp gider...
- 29-09-2006, 12:56:55Üyeliği durdurulduSallayın ya bu jmalinie denen adam türk düşmanı her fırsatta kinini kusuyor ipne. Yazmanıza değmez bu lavuğa.Malmı desem antenmi desem ne idüğü belirsiz daha uygun evet bu jmalinie tam bir ne idüğü belirsiz
- 29-09-2006, 23:52:57jmalinie nin söylediklerine kesinlikle ben de katılmıyorum. Bir TÜRK ün avrupalı dan daha avrupalı olması son derece anlamsız. Fakat Malatyasporlu onu eleştirme tarzın bu şekilde olmamalı.
- 30-09-2006, 00:10:34+10000000000000000000......neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2006, 16:35:53ucuza kaçıp 12-18 yaş aralığı çocuklar yahut bu işi reseller vps dedicated ile yürütenler ile çalışırsanız tabi ki şikayetçi olursunuz böyle HEP TÜRKLER HEP TÜRKLER diye ortalıkta HEP DOLANIR HEP DOLANIRsınız. Bas parayı git şirketten al kardeşim sana kim dedi işi bilmeyenle iş yap diye. Yok dolandırıldım, yok biz türkler işi bilmiyoruz, yok artık yabancıyla çalışacağım falan fıstık hepsi bahane Türk'sünüz kardeşim Türk. Yabancıya vereceğin parayı sağlam Türk şirketlerine versen ne güzel olacak değil mi? Benim bildiğim sağlam türk şirketleri güzel iş yapıyor ÖRN: dgnteknoloji, rh
- 02-10-2006, 22:38:51Üyeliği durduruldutamam colorsofweb sen türk firmalarla çalış

ben çok türk arkadaşla çalıştım ve bir çok firmayla çalıştım
sitelerim daha çok ticari siteler.
şimdi
1. türk firması baya ilgili bilgili yardımcı fiyatları pahalı tamam
ama site sık sık down oluyo
fatura da kesiyor , şirket mirket ev1 den server almış son sistem
ama benim sitem açılmıyo ne yapayım gerisini.
2. türk firması yine izmir de datacenter i var
fatura kesiyorlar iso bilmem ne belgesi var kaliteliyiz diyorlar yani
kendileri kuruyor serverları co-location olaylarına girmişler
normal hosting bayii paketi domain de satıyorlar ve baya fazla.
siten hit almıyorsa haftalarca sen bile girmiyorsan tamam güzel firma yukarıda allah var sorunsuz
yalnız siten açılmadığında ne hata veriyor neden açılmıyor diye aptalca soru sorup ticket açmanızı istiyorlar.
mail gönderemiyoruz dersin yine aptalca diğer sorular.
parayı peşin yıllık veriyorsun 1 yıl için ama 6 ay kullanıyorsun günü geldiğinde de tak diye haber vermeksizin kapatıyorlar
neden kapatıyorlar ?
bir yıllık 100 ytl ise 6 aylık 60 ytl 3 aylık 40 ytl 1 aylık 20 ytl
yani sen bi günlüğüne bile açtıramıyorsun
açtırmak için illa 20 ytl vereceksin.
rica et lütfen de açılmaz.
3. bir şahıs şirketi acemlik zamanımda daha önce çalıştığım firmadan dolayı mağdur olduğumda yardımcı oldu
yardımda şu domain düştüğünde aldı tabi hergün ben soruyordum düşmüş mü diye
neyse domainlerimi de host larımı da ondan alıyordum
domain fiyatı hesaplarken uzattıkça uzatıyor host tan reseller a geçtim
fakat o panelde baya bi garip çoğu yer pasifti
ve siteler yine sık sık kesiliyor açılmıyordu
mailler de de problem yaşıyorduk.
birşey diyince afralar tafralar al paranı da uza lafları.
en ufak bi soru sormanda kapatıyorum siteni felan.
son zamanlarda yine bi türkle çalıştım
yani yaşıda 12-18 değil 20 yaşından büyük
aldığı serverlarda datacenteri da referansları da sağlam
ama site devamlı down oluyor açılmıyor.
ilk host+domain aldığım site de türktü ve firmaydı
ne fatura geldi nede bi destek
sık sık offline site
ödeme zamanı geldiğinde bi haber bile verilmiyor.
domainde ödenmiyor 100 dolar para istiyorlar yenileme için.
1 yıldan fazla yabancı firmalarla çalışıyorum
barındırdığım siteler çok sorunlu olmasına rağmen yine de memnundum hizmetten. - 02-10-2006, 22:49:20Üyeliği durdurulduhaa bak şimdi bende türküm
bazı firmalarda türküm diye benle çalışıyor
ama onların sitesi down olmuyor
mailleri problemsiz siteleri hızlı yada yavaş ama açılıyor bi şekilde
ve ödemede kolaylık yapıyorum
ödeme zamanında hatırlatmayabiliyorum unutabiliyorum ama
domainleri düşmüyor renew yapılıyor ve müşteri mağdur olmuyor
o mu arayacak beni yıllık ödemesi geldi al diye
derse tabi o ayrı gözümdür
1 ay yada 2 ay sonra da gidip ya sizin sitenin 2 ay evvel süresi doldu
ordan bi bakiyemiz var diyorum
tabi diyor al yada şimdi şunu al sonra yarısnı vereyim
yada şöyle siteyi bi yenile baştan yapalım da öyle bi kampanya yap bize
ne fatura kesiyorum nede şirketim yüzlerce kişiye hosting satmıyorum belki
çok fazla alan çok fazla gb verip aylık 10 ytl 20 ytl demiyorum
tek bi fiyat veriyorum site adresin şu ve açık kalacak işte
tamam bu kadar.
gevezelik ettim biraz

