haa bak şimdi bende türküm
bazı firmalarda türküm diye benle çalışıyor

ama onların sitesi down olmuyor
mailleri problemsiz siteleri hızlı yada yavaş ama açılıyor bi şekilde

ve ödemede kolaylık yapıyorum
ödeme zamanında hatırlatmayabiliyorum unutabiliyorum ama
domainleri düşmüyor renew yapılıyor ve müşteri mağdur olmuyor
o mu arayacak beni yıllık ödemesi geldi al diye
derse tabi o ayrı gözümdür

1 ay yada 2 ay sonra da gidip ya sizin sitenin 2 ay evvel süresi doldu
ordan bi bakiyemiz var diyorum
tabi diyor al yada şimdi şunu al sonra yarısnı vereyim
yada şöyle siteyi bi yenile baştan yapalım da öyle bi kampanya yap bize
ne fatura kesiyorum nede şirketim yüzlerce kişiye hosting satmıyorum belki
çok fazla alan çok fazla gb verip aylık 10 ytl 20 ytl demiyorum
tek bi fiyat veriyorum site adresin şu ve açık kalacak işte

tamam bu kadar.
gevezelik ettim biraz